logo
WIADOMOŚCI

Bo jesteśmy Wielko: Kampania Lecha Pilsa

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2018, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

Lech Pils - lokalna, wielkopolska marka Kompanii Piwowarskiej wystartowała z nową kampanią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bo-jestesmy-wielko:-kampania-lecha-pilsa,36553,artykul.html

Kampania pod hasłem "Bo jesteśmy Wielko" promuje podejście Wielkopolan do życia i pracy, oparte na tradycyjnych wartościach, z których słyną mieszkańcy regionu. Zintegrowane działania obejmą billboardy w całym regionie i na jego granicach, siatki wielkoformatowe, materiały POSM, spoty reklamowe w kinach, VOD, digital, w tym  działania w Social Media.

Do współpracy zostali zaproszeni znani (nie tylko lokalnie) influencerzy - Maciej Blatkiewicz (Maciej Je), Marek Hoffmann (Adbuster) oraz Paweł Opydo.

Zaplanowane działania potrwają od 1 maja do końca 2018 r. Za strategię, kreację i wdrożenie kampanii odpowiada poznańska agencja Chapter1.

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stoisko z Ultima Displays na Festiwalmarketingu.pl
Na tegorocznej edycji targów reklamy Ultima Displays zaprezentuje… swoje stoisko. Celem jest pokazanie odwiedzającym jak proste jest zbudowanie własnej zabudowy targowej, ścianki działowej, wysepki handlowej i wielu innych, kiedy używa się modułów Vector i dodatków Formulate. Tym razem nie będzie to tylko opowieść członka zespołu Ultimy, ale empiryczne doświadczenie,...
Kampania społeczna Proveg
Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku...
Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z...
EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019
Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie...
EDP: Onyx 18 najlepszy w zarządzaniu kolorem
Nowy ONYX 18 w momencie europejskiej premiery został uhonorowany przez European Digital Press Association (EDP) tytułem „Najlepszego oprogramowania do zarządzania kolorem”.
 
czwartek 16.08.2018, 149 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone