logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bo jesteśmy Wielko: Kampania Lecha Pilsa

  PR 18.05.2018, przeczytano 826 razy
ilustracjastrzałka

Lech Pils - lokalna, wielkopolska marka Kompanii Piwowarskiej wystartowała z nową kampanią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bo-jestesmy-wielko%3A-kampania-lecha-pilsa,36553,artykul.html

Kampania pod hasłem "Bo jesteśmy Wielko" promuje podejście Wielkopolan do życia i pracy, oparte na tradycyjnych wartościach, z których słyną mieszkańcy regionu. Zintegrowane działania obejmą billboardy w całym regionie i na jego granicach, siatki wielkoformatowe, materiały POSM, spoty reklamowe w kinach, VOD, digital, w tym  działania w Social Media.

Do współpracy zostali zaproszeni znani (nie tylko lokalnie) influencerzy - Maciej Blatkiewicz (Maciej Je), Marek Hoffmann (Adbuster) oraz Paweł Opydo.

Zaplanowane działania potrwają od 1 maja do końca 2018 r. Za strategię, kreację i wdrożenie kampanii odpowiada poznańska agencja Chapter1.

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764