logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Body Police by FFCreation.com – wystartował serwis WWW nowej męskiej marki

  PR 29.09.2005, przeczytano 885 razy

Ruszył serwis WWW Body Police, nowego męskiego brandu. Przygotowaniem serwisu zajęła się agencja interaktywna full service FFCreation.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/body-police-by-ffcreation.com--wystartowal-serwis-www-nowej-meskiej-marki,3085,artykul.html

Celem stworzenia serwisu była prezentacja w Internecie nowej męskiej marki, wchodzącej na rynek. Produkty tej marki zostały zaprezentowane w ciekawy i intrygujący sposób, zgodnie z charakterystyką Body Police. Wszystkie produkty z metką BoPo są „rebel, fresh i sexy”, co też zostało odpowiednio silnie zaakcentowane na stronie www.bodypolice.com – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający agencji FFCreation.com
Dzięki oryginalnej oprawie graficznej i odpowiedniemu rozmieszczeniu informacji dotyczących kilku wybranych produktów witryna zachęca do doświadczenia nowej marki przez użytkowników Internetu, do zakupu produktu, buduje bazę do stałej komunikacji i angażuje potencjalnych przyszłych klientów poprzez uczestnictwo w konkursie.
Przy tworzeniu serwisu BoPo skierowanego do męskiego targetu w świadomy, ale subtelny i wyrafinowany sposób wykorzystano podteksty seksualne, podkreślając je dodatkowo specjalnie skomponowaną zmysłową i zarazem dynamiczną muzyką, której autorem jest Piotrek Subotkiewicz, artysta współpracujący m.in. z takimi muzykami jak Robert Brylewski (Falarek Band, Brygada Kryzys, Izrael), czy Robert Gawliński (Wilki).
Powstał serwis inspirujący, nietypowy, interaktywny, a niekiedy lekko szokujący (sexy i rebel). Połączono zdjęcia (z dedykowanej sesji zdjęciowej) z rysunkami. W ten sposób uzyskano komiksową, wektorowa kreskę, która nie tylko nadała całości tzw. „pazura”, ale i lekko undergroundowego charakteru. W połączeniu ze zdjęciami, całość dała ciekawy wizualny efekt, a witryna nabrała lifestye’owego charakteru.
Do projektu zostało stworzone długie intro, w którym wykorzystano statyczne obrazy i zanimowano je w sposób filmowy, w klimacie gangsterskiego komiksu przedstawiającego historię wprowadzającą nas do „świata Body Police” i ułatwiającą „wczuć się” w klimat strony www. Bordery na podstronach, są utrzymane w stylu rebel – szare i chropowate, a do wykończenia ramek wykorzystano Tribale – design, znany wszystkim ze wzorów tatuaży.
To, co charakteryzuje serwis www.bodypolice.com, to także zminimalizowanie treści na korzyść obrazu oraz bardzo prosta, intuicyjna nawigacja. W serwisie internauci mogą znaleźć specjalną aplikację ułatwiającą odnalezienie sklepów firmowych Body Police za pomocą wyszukiwarki z nazwami miast i mapki z województwami. Oczywiście, została także przygotowana rozrywkowa cześć serwisu, gdzie ściągnąć można wygaszacz, tapety, a wkrótce będzie można również przesyłać e-kartki.
Do odwiedzenia strony zachęca również konkurs „call to action”, w którym uczestnicy mają możliwość wykazania się swoimi zdolnościami, i wysłania w formie elektronicznej designu wzoru, który chcieliby mieć na bokserkach BoPo - tworząc tym samym projekt bielizny. Najciekawsze projekty nagrodzone będą odtwarzaczami mp3, a zwycięski projekt może nawet być wprowadzony do produkcji.

***
FFCreation (www.ffcreation.com) jest agencją interaktywną full service : kompleksowo przygotowuje i wdraża strategie internetowe dla firm oraz marek. FFCreation realizuje projekty z zakresu: e-Marketingu, Multimediów, Marketingu mobilnego, Integracji działań różnych mediów komunikacji. FFCreation dotychczas stworzyła kreacje m.in. dla 3Bit (Kraft), Aster City Cable, Axa Assistance, Axe, Body Police, Chevrolet, Deutsche Bank, Era, Era Biznes, Danone, Heyah, J&S Energy, Knorr, Magnum, MTV, Nike, Nordea Bank, PKN Orlen, PZU, Sony, Sunsilk, Winiary (Nestle).


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: corepr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
Design Thinking w Centrum Janki: bezpłatne szkolenie
Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764