logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boehringer Ingelheim wybiera Linkleaders

  PR 17.12.2021, przeczytano 523 razy

Od grudnia 2021 roku Linkleaders wspiera Boehringer Ingelheim – jednego z globalnych liderów branży farmaceutycznej. Agencja odpowiada za obsługę wrocławskiego Centrum Globalnych Usług Biznesowych firmy w obszarach employer brandingu, komunikacji wewnętrznej i relacji z mediami. To kolejny podmiot sektora usług biznesowych w portfolio Linkleaders, dołączający do kilkunastu liderów branży wspieranych przez agencję w ostatnich latach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boehringer-ingelheim-wybiera-linkleaders,394186,artykul.html

Boehringer Ingelheim należy do grona 20 największych firm farmaceutycznych na świecie. Marka zatrudnia ponad 50 000 pracowników, prowadząc działania badawczo-rozwojowe, produkcję i sprzedaż produktów leczniczych stosowanych w medycynie i weterynarii. Firma otwiera we Wrocławiu swoje czwarte na świecie Centrum Globalnych Usług Biznesowych (GBS), które rozpocznie działalność na początku 2022 roku. Wrocławska siedziba znajdzie się w kompleksie Centrum Południe, który otrzymał ostatnio nagrodę "Piękny Wrocław" w konkursie organizowanym przez prezydenta Wrocławia i Towarzystwo Miłośników Wrocławia.

Zespół Linkleaders pracuje na rzecz Boehringer Ingelheim Business Services we Wrocławiu od grudnia 2021. Agencja odpowiada za kompleksowe doradztwo dla klienta w obszarach strategii Employer Branding, marketingu rekrutacyjnego, kampanii wizerunkowych oraz komunikacji wewnętrznej. Zespół Linkleaders wesprze także klienta w obszarze media relations i w działaniach PR wspierających rekrutację. Agencja została wybrana na podstawie konkursu ofert. Strony nie ujawniają okresu, na jaki została nawiązana współpraca.

- Z radością ogłaszamy nasze partnerstwo z Linkleaders. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie naszej dalszej podróży, tworząc nasze nowe centrum usług biznesowych, które ostatecznie stanie się GBS European Central Hub. Boehringer Ingelheim został uznany za jednego z 16 najlepszych pracodawców na świecie w 2021 roku przez Top Employers Institute i wierzymy, że nasze strategiczne partnerstwo z Linkleaders zapewni pomyślne wprowadzenie na polski rynek naszej wyróżniającej się propozycji dla pracowników. Poszukujemy talentów, które chciałyby odgrywać ekscytującą rolę w kształtowaniu naszej nowej organizacji i być częścią globalnej sieci centrów GBS, która jest zjednoczona dzięki naszemu zaangażowaniu we współpracę, ciągłe doskonalenie się i naukę oraz budowanie silnych relacji z naszymi interesariuszami – mówi Fatih Ozturk, Dyrektor Zarządzający Boehringer Ingelheim Business Services (GBS Center) we Wrocławiu.

Wsparcie GBS Boeringher Ingelheim wpisuje się w ponad 10-letnią praktykę Linkleaders jako lidera wsparcia komunikacyjnego dla sektora nowoczesnych usług biznesowych. Agencja systematycznie umacnia także swoją pozycję jednej z wiodących polskich marek wspierających procesy Employer Brandingowe i HR. W portfolio Linkleaders znajdują się obecnie m.in. Capgemini, Fujitsu, Grupa Pracuj, mBank, SAP i Shell Business Operations Kraków. W latach 2016-2021 agencja otrzymała kilkanaście nagród branżowych za projekty z zakresu PR, Employer Brandingu, marketingu i komunikacji wewnętrznej.

- Sektor usług biznesowych stał się w ostatnich latach jednym z filarów polskiej gospodarki. W Linkleaders mamy okazję obserwować jego rozwój bezpośrednio, w ramach codziennej partnerskiej współpracy z klientami. W ciągu ostatniej dekady współpracowaliśmy z kilkunastoma podmiotami tego sektora. Te doświadczenia chcemy wykorzystać we współpracy z Boehringer Ingelheim. Wrocław gwarantuje dopływ utalentowanych kadr, o które trwa jednak stała konkurencja między pracodawcami. Dlatego tak ważne jest wdrażanie na Dolnym Śląsku efektywnych, kreatywnych strategii employer brandingowych – komentuje Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders.

Liderką zespołu projektowego działającego na rzecz Boehringer Ingelheim po stronie Linkleaders jest Anna Zając, Client Service Director z ponad 15-letnią praktyką w obszarze marketingu, w tym na menedżerskich stanowiskach w mBanku, PKP SA i PizzaPortal. Za praktykę Employer Branding odpowiada Alina Markiewicz, Marketing & EB Consultant, a za relacje z mediami i komunikację – Paweł Luty, Senior Consultant.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764