logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boeing 737 MAX 8 w barwach Pekao

  PR 23.11.2023, przeczytano 712 razy
ilustracja

W maju br. Polskie Linie Lotnicze LOT i Bank Pekao S.A. podpisały umowę o współpracy, zgodnie z którą Pekao udostępni swoim klientom możliwość udziału w programie Miles & More. Uczestnicy programu będą mogli gromadzić mile za codzienne transakcje dokonywane kartami kredytowymi Pekao, w tym popularną Kartą Kredytową z Żubrem. Współpracę wspiera reklama wizerunkowa Banku Pekao na jednym z samolotów narodowego przewoźnika, Boeingu 737 MAX 8.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boeing-737-max-8-w-barwach-pekao,402182,artykul.html

  • W pierwszym kwartale 2024 r. Bank Pekao S.A. we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT udostępni swoim klientom możliwość zbierania mil w programie Miles & More.
  • W ramach współpracy, jeden z Boeingów 737 MAX 8 PLL LOT, został oznakowany barwami oraz logo Banku Pekao S.A. .
  • Samolot PLL LOT w barwach Banku Pekao S.A. będzie latał na trasach krótko i średniodystansowych.

– Realizujemy kolejny krok w ramach naszej strategicznej współpracy z PLL LOT oraz Miles & More. Dzisiaj możemy zaprezentować Państwu samolot z ekspozycją logo Banku Pekao, który będzie można spotkać podczas lotów na trasach międzynarodowych. A już wkrótce klienci Pekao podczas codziennych zakupów będą mogli zbierać mile i wymieniać je na bilety lotnicze. Dzięki temu łatwiej, szybciej i taniej będą realizować swoje wymarzone podróże. Nieprzerwanie wypełniamy założenia naszej strategii, która ma na celu udostępnianie klientom najlepszych i najkorzystniejszych rozwiązań finansowych w Polsce – powiedział Paweł Strączyński, wiceprezes Banku Pekao S.A.

ilustracjastrzałka

Wiodącym kolorem malowania Boeinga jest czerwień, identyfikująca branding Pekao. Samolot PLL LOT jest biały, dlatego ten kolor był wyjściowym. Wyzwaniem w malowaniu stało się połączenie bieli z czerwienią w taki sposób, aby oprócz naturalnych skojarzeń z narodowymi symbolami, wybrzmiała marka banku i wzajemność z PLL LOT. Dlatego w przedniej części kadłuba i na wingletach samolotu SP–LVG zostało utrzymane tradycyjne malowanie PLL LOT. Z kolei w tylnej części MAXa (737-8) pojawia się oznakowanie banku, łącznie z obszarem statecznika pionowego, tzw. ogonem gdzie znajduje się Żubr będący sygnetem z logo Banku Pekao S.A. Boeing 737 MAX 8 w kolorach PLL LOT oraz banku będzie latał na trasach krótko i średniodystansowych. W swój pierwszy rejs wyruszy pod koniec listopada.

– Cieszę się, że tak silne polskie marki, jak PLL LOT i Bank Pekao łączą siły. Dzięki tej współpracy, program Miles & More w Polsce będzie jeszcze bogatszy. Zwieńczeniem wspólnych działań jest malowanie Boeinga 737 MAX 8 w barwy Banku Pekao. Pasażerów zapraszamy do gromadzenia mil, które – mam nadzieję – będą mieli okazję zrealizować na przeloty na naszych pokładach do wymarzonych kierunków – powiedział Michał Fijoł, prezes zarządu PLL LOT S.A.

Bank Pekao udostępni możliwość zbierania mil w programie Miles & More już w pierwszym kwartale 2024 r. Mile będą mogli zbierać obecni i nowi posiadacze Karty Kredytowej z Żubrem oraz posiadacze kart kredytowych bankowości prywatnej.

Karta Kredytowa z Żubrem Banku Pekao to produkt skierowany do wszystkich klientów. Karta jest dostępna w trzech pakietach – Standard, Złoty i Platynowy. Może ona być bezpłatna w każdym z pakietów, a jej unikalne cechy to między innymi możliwość zmiany pakietu w dowolnym momencie, spłata w ratach 0%, zwrot za zakupy w Internecie, ubezpieczenia w podróży czy bezpłatny dostęp do saloników lotniskowych w przypadku opóźnienia lotu. Więcej szczegółów o karcie można znaleźć na stronie: www.pekao.com.pl/karta-z-zubrem.

Także klienci bankowości prywatnej Banku Pekao, którzy posiadają karty kredytowe Pekao World Elite Mastercard i Pekao Visa Infinite będą zbierać mile w programie Miles&More. To kolejna – obok szerokiego pakietu ubezpieczeń, serwisu concierge i nielimitowanych wejść do saloników lotniskowych w ramach Priority Pass – korzyść z posiadania prestiżowych kart kredytowych Banku Pekao S.A.

Źródło: Bank Pekao S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764