logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola

  PR 02.12.2024, przeczytano 354 razy
ilustracja

Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bogactwo-kolorow-i-prezentow-w-swiatecznej-kampanii-motorola,406699,artykul.html

Celem kampanii jest promocja brandu oraz zwiększenie sprzedaży smartfonów w kluczowym okresie przedświątecznym. Klienci, którzy pomiędzy 30 listopada a 31 grudnia zakupią jeden z biorących udział w akcji promocyjnej smartfonów marki (wybrane modele serii edge 50 oraz razr 50), mogą do nich otrzymać wartościowe prezenty – słuchawki bezprzewodowe serii moto buds lub vouchery Moliera2.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Partnerami akcji są największe w Polsce sklepy z elektroniką oraz kluczowi operatorzy (RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik, Sferis, eLenovo.pl, Plus, Play, T-Mobile oraz Orange), ale także butiki Moliera2, gdzie konsumenci mogą zrealizować otrzymane do zakupionych smartfonów vouchery. Dla potrzeb kampanii przygotowane zostały zarówno kreacje graficzne jak i materiały wideo. Motywem wiodącym kampanii jest charakterystyczna dla marki, bogata i modna kolorystyka urządzeń – Motorola to jedyna marka smartfonowa współpracująca z Instytutem Pantone.

Kampania świąteczna została zaplanowana w szerokim zakresie kanałów jednocześnie: telewizji (billboard sponsorski), digital (display oraz wideo), usługach VOD, social mediach, punktach sprzedaży prowadzonych przez partnerów (formaty graficzne i wideo) oraz w serwisie Spotify. Za realizację kampanii odpowiadają: Assembly (zakup mediów), Czomolungma Kolektyw (materiały kreatywne), Rumour PR (komunikacja PR), SalesUp (działania w POS) oraz Tigers (social media, VOD, Spotify oraz billboard sponsorski).

 Dla potrzeb kampanii świątecznej powstała również strona online swiateczna-motorola.pl, za pomocą której konsumenci mogą uzyskać szczegółowe informacje oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Źródło: Motorola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764