Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
Celem kampanii jest promocja brandu oraz zwiększenie sprzedaży smartfonów w kluczowym okresie przedświątecznym. Klienci, którzy pomiędzy 30 listopada a 31 grudnia zakupią jeden z biorących udział w akcji promocyjnej smartfonów marki (wybrane modele serii edge 50 oraz razr 50), mogą do nich otrzymać wartościowe prezenty – słuchawki bezprzewodowe serii moto buds lub vouchery Moliera2.
Partnerami akcji są największe w Polsce sklepy z elektroniką oraz kluczowi operatorzy (RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik, Sferis, eLenovo.pl, Plus, Play, T-Mobile oraz Orange), ale także butiki Moliera2, gdzie konsumenci mogą zrealizować otrzymane do zakupionych smartfonów vouchery. Dla potrzeb kampanii przygotowane zostały zarówno kreacje graficzne jak i materiały wideo. Motywem wiodącym kampanii jest charakterystyczna dla marki, bogata i modna kolorystyka urządzeń – Motorola to jedyna marka smartfonowa współpracująca z Instytutem Pantone.
Kampania świąteczna została zaplanowana w szerokim zakresie kanałów jednocześnie: telewizji (billboard sponsorski), digital (display oraz wideo), usługach VOD, social mediach, punktach sprzedaży prowadzonych przez partnerów (formaty graficzne i wideo) oraz w serwisie Spotify. Za realizację kampanii odpowiadają: Assembly (zakup mediów), Czomolungma Kolektyw (materiały kreatywne), Rumour PR (komunikacja PR), SalesUp (działania w POS) oraz Tigers (social media, VOD, Spotify oraz billboard sponsorski).
Dla potrzeb kampanii świątecznej powstała również strona online swiateczna-motorola.pl, za pomocą której konsumenci mogą uzyskać szczegółowe informacje oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy.
-
Materiał wideo promujący kampanię online (YouTube - Motorola Polska): https://youtu.be/2aY9tEZGYqE?si=MLZr4Yg0_pCduiNS
Źródło: Motorola