logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogatsza oferta pakietów cyfrowych „Gazety Wyborczej”

  PR 25.01.2021, przeczytano 370 razy

Od 25 stycznia 2021 r. czytelnicy zainteresowani cyfrowymi publikacjami „Gazety Wyborczej” mogą wykupić subskrypcję treści Wyborcza.pl i jednocześnie dołączyć do klubu Wyborcza.pl, oferującego m.in. bezpośredni kontakt z redakcją i uczestnictwo w spotkaniach online. Taką możliwość zapewnia nowość - Pakiet Klubowy dostępny w cyfrowym portfolio dziennika obok Pakietu Podstawowego i Pakietu Premium w nowych odsłonach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bogatsza-oferta-pakietow-cyfrowych-_gazety-wyborczej_,389938,artykul.html

Rok 2020 w „Gazecie Wyborczej”

- Ostatni rok był dla wszystkich szczególny. Dla „Wyborczej” pandemia okazała się największym wyzwaniem w jej 30-letniej historii: z jednej strony ograniczenia i ryzyka w pracy dziennikarzy, a z drugiej wielkie zaufanie tysięcy nowych czytelniczek i czytelników, którzy szukali u nas rzetelnej informacji o koronawirusie – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Z myślą o swoich odbiorcach zespół „Wyborczej” w 2020 r. nieustannie rozwijał ofertę czytelniczą. Między innymi w oparciu o wiedzę ekspertów i dziennikarzy działu Nauka od marca ub.r. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika codziennie publikowane są wiarygodne teksty o pandemii. Dzięki korespondentom w USA i Europie oraz redakcjom w 27 polskich miastach „Wyborcza” opisuje ją z perspektywy zwykłych ludzi.

Do tego w 2020 r. pojawił się nowy magazyn „Wolna Sobota”, dzięki porozumieniu z ‘The New York Times’ ukazywały się unikalne materiały związane z wyborami w USA przygotowane przez najważniejszą amerykańską redakcję, a w Wigilię miały premierę „Słówka. Magazyn o języku” z tekstami m.in. Jerzego Bralczyka i Michała Rusinka.

- Dajemy słowo (nie „słówko”), że w tym roku też pozytywnie zaskoczymy naszych odbiorców: pracujemy nad nową odsłoną serwisu Wyborcza.pl, redakcyjnymi serialami, podcastami, planujemy też wzmocnienie naszej obecności w polskich miastach. Skupimy się też jeszcze mocniej na dwóch wielkich „E”, od których zależy nasza przyszłość: na ekologii i edukacji – dodaje Jerzy Wójcik.

Coraz większe grono subskrybentów treści Wyborcza.pl

Wszystkie działania redakcji i zespołu „Gazety Wyborczej” przyczyniają się do systematycznego powiększania grona jej cyfrowych prenumeratorów - z oferty dziennika korzysta już ćwierć miliona subskrybentów. Jedni śledzą przede wszystkim wielką politykę, inni newsy ze swego miasta, a jeszcze inni czytają reportaże „Dużego Formatu” czy wywiady w „Wysokich Obcasach”. Ostatni rok pokazał też, że dla wielu z odbiorców, poza lekturą „Wyborczej”, ważny jest również kontakt z redakcją i możliwość wpierania za jej pośrednictwem spraw ważnych dla wszystkich, jak np. Ogólnopolski Strajk Kobiet, na rzecz którego w ramach tzw. prenumeraty solidarnościowej zebrano 700 tys. zł.

Wyniki „Gazety Wyborczej” w zakresie sprzedaży prenumerat cyfrowych plasują zespół dziennika w gronie liderów cyfrowej transformacji prasy w Europie i na świecie. W najnowszym raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2020”, opublikowanym w grudniu 2020 r. przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP, „Gazeta Wyborcza” z ponad 240 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 11. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych i 24. na świecie.

Bogatsza oferta pakietów cyfrowych „Gazety Wyborczej”

Od 25 stycznia br. internauci zainteresowani ofertą cyfrową „Gazety Wyborczej” będą mieć do wyboru nie tylko dwa rodzaje prenumeraty: podstawową i premium, ale też nowy Pakiet Klubowy, przygotowany z myślą o tych czytelnikach i czytelniczkach, którzy traktują „Wyborczą” jako „swoją gazetę”. Zmienią się także pierwsze dwa pakiety: Podstawowy zadowoli prenumeratorów szukających informacji, opinii i dziennikarskich śledztw, a Premium będzie zawierać dodatkowo sekcję z tekstami europejskich partnerów dziennika, m.in. „Die Welt”, „Le Figaro”, „El Pais”, „La Repubblica” i innych.

W dniu startu nowej oferty zespół dziennika przeniesie dotychczasowych prenumeratorów pakietu podstawowego na nową, bogatszą platformę Premium, a osoby z dawną prenumeratą Premium staną się członkami Klubu Wyborcza.pl (bez zmian warunków rozliczeniowych i cenowych).

- Wprowadzenie nowej oferty to doskonały moment, żeby podziękować i odwdzięczyć się naszym dotychczasowym, wiernym czytelniczkom i czytelnikom – dla wszystkich, którzy byli naszymi prenumeratorami do tej pory, warunki subskrypcji będą jeszcze korzystniejsze - wyjaśnia Dorota Adamczyk-Mroczek, chief digital revenue officer „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. - Podstawą do stworzenia nowej oferty były wyniki badania przeprowadzonego na dużej grupie respondentów. Dzięki nim wiemy, że spora część naszych czytelników czeka na właśnie taką ofertę jak Pakiet Podstawowy, umożliwiający głównie dostęp do wiarygodnych tekstów informacyjnych. Jednocześnie Pakiet Klubowy jest odpowiedzią na potrzeby zaangażowanych prenumeratorów, którym zapewni on możliwość bycia w bezpośrednim kontakcie z redakcją, dzielenia się swoimi opiniami i wpływu na działania „Wyborczej”. Jesteśmy przekonani, że pakiety w nowej odsłonie będą też jeszcze atrakcyjniejsze dla nowych subskrybentów, np. tych czytelników, którzy przyzwyczajeni są do papierowej wersji „Gazety Wyborczej”.

W ramach nowej oferty będzie można wybrać:

  • Pakiet Podstawowy - newsy, śledztwa, opinie  

Roman Imielski, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”: Kilkuset dziennikarzy i redaktorów „Wyborczej” codziennie kontaktuje się ze swoimi informatorami, śledzą wydarzenia w kraju i na świecie. Selekcjonują tysiące wiadomości, a przede wszystkim je sprawdzają. Dzięki ich profesjonalizmowi jesteśmy impregnowani na inwazję fake-newsów. To oni są tętnem serwisu Wyborcza.pl., na nich opiera się największa wartość nowego pakietu Podstawowego: idealnego dla tych, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, którzy potrzebują szybkich i wiarygodnych informacji o Polsce, świecie, gospodarce, kulturze, nauce, sporcie…

Pakiet Podstawowy, zapewniający dostęp do Wyborcza.pl, bez magazynów i serwisów lokalnych, w przeglądarce na komputerze, tablecie i smartfonie, można wykupić na 4 tygodnie w cenie 19,90 zł.

  • Pakiet Premium - więcej, niż w „Wyborczej”

Aleksandra Sobczak, zastępczyni redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”: W nadużywanym dziś słowie „Premium” w naszym przypadku nie ma przesady. Daje ono bowiem dostęp nie tylko do szerokiego i wiarygodnego serwisu informacyjnego, ale również do olbrzymiej masy tekstów bardzo rzadkich w dzisiejszych mediach: pogłębionych, prawdziwie użytecznych, o niezwykle różnorodnej tematyce.

Pakiet Premium, obejmujący pełen dostęp do strony Wyborcza.pl i aplikacji mobilnej „Gazety Wyborczej”, a także magazynów, m.in. „Książek. Magazynu do czytania” i 27 serwisów lokalnych, będzie kosztować 29,90 zł na 4 tygodnie.

  • Pakiet Klubowy – zaproszenie do wnętrza „Wyborczej”

Bartosz Wieliński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”: Wiemy, że dla wielu Prenumeratorek i Prenumeratorów “Wyborcza” to coś więcej, niż publikowane artykuły. To silna więź i poczucie przynależności do wspólnoty ludzi o podobnych poglądach: wierzących w demokrację, prawa człowieka, tolerancję i Unię Europejską. Ale też ciekawych świata, raczej życzliwych optymistów, a nie spiskujących ponuraków, kochających dobre książki i filmy oraz swoje małe ojczyzny. To ci czytelnicy dyskutują na naszym forum, piszą do nas listy, przychodzą na spotkania. I to dla nich jest nasz Klub. Mimo pandemii nowy pakiet Klubowy zapewni im bezpośredni kontakt z „Wyborczą”.

Pakiet Klubowy, obok wszystkich opcji Pakietu Premium, umożliwia też przekazanie 2 dodatkowych prenumerat bliskim osobom oraz korzystanie z dodatkowych opcji umożliwiających bezpośredni kontakt z „Gazetą Wyborczą” i udział w spotkaniach organizowanych przez redakcję. Jego cena wynosi 49,90 zł na 4 tygodnie.

Pierwsze spotkanie w ramach klubu Wyborcza.pl odbyło się 20 stycznia br. Gościem redakcji była Anne Applebaum, a tematem wybory w USA i początek prezydentury Joe’go Bidena. Redakcja zaproponuje klubowiczom także wideochat z Adamem Michnikiem, redaktorem naczelnym „Gazety Wyborczej” i lekturę piątkowego serialu Kolegium „W”, z którego dowiedzą się m.in., o co ostatnio trwały spory w redakcji oraz co jest w planach na najbliższy tydzień.

Wszystkie pakiety można też kupić w wersji na rok.

Nowi użytkownicy będą mogli skorzystać z oferty promocyjnej Wyborcza.pl, zapewniającej dostęp do treści dziennika za 1 zł przez pierwsze 4 tygodnie subskrypcji we wszystkich 3 pakietach (po tym okresie przejdą na standardową cenę).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764