logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogdan Koroluk z nową funkcją w Havas Media Group

  PR 09.08.2022, przeczytano 411 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Bogdan Koroluk awansował na stanowisko lidera zespołu Data Business Intelligence (DBI) w Havas Media Group. To kolejny krok grupy w strategicznym rozwoju kompetencji i oferty usług z zakresu digital marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bogdan-koroluk-z-nowa-funkcja-w-havas-media-group,396847,artykul.html

Bogdan Koroluk jest związany z Havas Media Group od ponad 4 lat, ostatnio pracując na stanowisku Data Strategy Managera w zespole DBI. To ekspert w obszarze strategii danych, którego podstawową rolą jest tworzenie architektury komunikacji zorientowanej na dane, budowanie doświadczeń klientów oraz wspieranie zaawansowanych procesów analitycznych. Swoje doświadczenie budował zarówno po stronie agencji, jak i po stronie dostawcy rozwiązań technologicznych, w takich branżach jak handel detaliczny, finanse i bankowość. Do tej pory, w ramach struktur Havas Media Group, jego głównym zadaniem było budowanie platform komunikacyjnych opartych na danych, skoncentrowanych na realizacji określonych celów biznesowych dla klientów agencji i dostarczania doświadczeń dla klientów marki.

Z początkiem sierpnia Bogdan awansował i objął nowo utworzone stanowisko Data Business Intelligence Directora, zastępując tym samym Łukasza Wiśniewskiego. Na nowym stanowisku będzie zarządzał zespołem ekspertów DBI, czyli jednostki wyspecjalizowanej w data science i data driven marketingu, której specjaliści agregują, analizują, badają i aktywują dane, personalizując doświadczenia konsumentów z marką.

 – W związku z rozwojem swoich kompetencji Bogdan awansował z roli Data Strategy Managera na szefa jednostki Data Business Intelligence. Nowa rola Bogdana to kluczowy element strategiczny dla klientów Havas Media Group obejmujący dynamizację obszaru innowacji, usług Data Science oraz Martech. Jestem przekonana, że dbałość o rozwój talentów Havas Media Group to ważny kierunek wzmacniania ekspertyzy, a Bogdan świetnie sprawdzi się w nowej roli – mówi Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havas.pl

Dodatkowe informacje:

Havas Media Group
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764