logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogdan Koroluk z nową funkcją w Havas Media Group

  PR 09.08.2022, przeczytano 245 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Bogdan Koroluk awansował na stanowisko lidera zespołu Data Business Intelligence (DBI) w Havas Media Group. To kolejny krok grupy w strategicznym rozwoju kompetencji i oferty usług z zakresu digital marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bogdan-koroluk-z-nowa-funkcja-w-havas-media-group,396847,artykul.html

Bogdan Koroluk jest związany z Havas Media Group od ponad 4 lat, ostatnio pracując na stanowisku Data Strategy Managera w zespole DBI. To ekspert w obszarze strategii danych, którego podstawową rolą jest tworzenie architektury komunikacji zorientowanej na dane, budowanie doświadczeń klientów oraz wspieranie zaawansowanych procesów analitycznych. Swoje doświadczenie budował zarówno po stronie agencji, jak i po stronie dostawcy rozwiązań technologicznych, w takich branżach jak handel detaliczny, finanse i bankowość. Do tej pory, w ramach struktur Havas Media Group, jego głównym zadaniem było budowanie platform komunikacyjnych opartych na danych, skoncentrowanych na realizacji określonych celów biznesowych dla klientów agencji i dostarczania doświadczeń dla klientów marki.

Z początkiem sierpnia Bogdan awansował i objął nowo utworzone stanowisko Data Business Intelligence Directora, zastępując tym samym Łukasza Wiśniewskiego. Na nowym stanowisku będzie zarządzał zespołem ekspertów DBI, czyli jednostki wyspecjalizowanej w data science i data driven marketingu, której specjaliści agregują, analizują, badają i aktywują dane, personalizując doświadczenia konsumentów z marką.

 – W związku z rozwojem swoich kompetencji Bogdan awansował z roli Data Strategy Managera na szefa jednostki Data Business Intelligence. Nowa rola Bogdana to kluczowy element strategiczny dla klientów Havas Media Group obejmujący dynamizację obszaru innowacji, usług Data Science oraz Martech. Jestem przekonana, że dbałość o rozwój talentów Havas Media Group to ważny kierunek wzmacniania ekspertyzy, a Bogdan świetnie sprawdzi się w nowej roli – mówi Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havas.pl

Dodatkowe informacje:

Havas Media Group
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764