logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogna Wojciechowska dołączyła do United PR

  PR 24.10.2018, przeczytano 562 razy

W październiku 2018 roku Bogna Wojciechowska objęła stanowisko Account Manager w agencji United PR. Będzie odpowiadała za działania komunikacyjne dla Panasonic oraz Aboca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bogna-wojciechowska-dolaczyla-do-united-pr,379861,artykul.html

Wojciechowska doświadczenie zdobywała w Nokia Networks, gdzie wspierała komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy w Polsce oraz zarządzając mediami społecznościowymi dla Jatomi Fitness. Wcześniej pracowała też w dziale Digital w agencji Solski Communications i zajmowała się realizacją działań dla firm z branży technologicznej, wydawniczej oraz transportowej, m.in. EMC, Wolters Kluwer oraz Uber.  

Przed dołączeniem do agencji związana była z mediami, pełniąc funkcję redaktora oraz wydawcy portalu gospodarczego Spedycje.pl.

Źródło: United PR

www.unitedpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764