logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogusław Linda i Jakub Gierszał w kampanii Tyskie

  PR 06.06.2025, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

Marka Tyskie startuje z nową kampanią, która celebruje ponadczasowe wartości łączące pokolenia – niezależnie od doświadczeń czy gustu. W głównych rolach: Bogusław Linda i Jakub Gierszał – dwie silne osobowości, które wspólnie pokazują, że bliskość, szacunek i otwartość są uniwersalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boguslaw-linda-i-jakub-gierszal-w-kampanii-tyskie,409148,artykul.html

Nowa kampania Tyskie to manifest relacyjności ponad pokoleniowymi różnicami. Marka, która od dekad towarzyszy Polakom, po raz kolejny staje się łącznikiem międzyludzkich relacji. „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY” to opowieść o wspólnym języku i wartościach, które trwają niezależnie od metryki. Pokolenia mogą się zmieniać, ale to, co naprawdę ważne – zaufanie, wspólnota, otwartość – nie przemija.

Strategia kampanii opiera się na przekonaniu, że różnice nie muszą dzielić, a prawdziwa bliskość nie zna wieku. Linda i Gierszał symbolizują ciągłość międzypokoleniowego dialogu – są reprezentantami całych dekad polskiego kina i kultury. Pokazują, że fundamenty relacji – rozmowa, wzajemny szacunek, ciekawość drugiego człowieka – są wspólne niezależnie od czasu, w którym dorastaliśmy. Tyskie od lat buduje swoją komunikację na wartościach wspólnotowych. Tam, gdzie ścierają się poglądy, marka inicjuje dialog. Każdy symboliczny gest – jak stuknięcie się butelkami piwa i wymiana imion – staje się początkiem relacji.

ilustracjastrzałka

 W kampanii zestawiamy różne życiowe perspektywy, ale cel mamy wspólny – inspirować do spotkań i rozmów, które przekraczają granice wieku czy światopoglądu. Linda i Gierszał udowadniają, że „na TY” możemy być z każdym – jeśli tylko damy sobie szansę. To kampania o tym, co nas łączy, a nie dzieli – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.

Kampania wystartuje 9 czerwca i obejmie szeroką obecność w telewizji, digitalu oraz działania w przestrzeni fizycznej. Zaplanowano m.in. limitowane edycje produktów inspirowane czterema różnymi dekadami od lat 70 do lat 2000, współprace z ikonami popkultury, wydarzenia i aktywacje celebrujące międzypokoleniowe relacje.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, zdjęcia wykonała Zuza Krajewska. Produkcję zrealizowało MOON Films, postprodukcję – Lunapark, a udźwiękowienie – Juice Sound. Media zaplanowała agencja Zenith, identyfikację wizualną przygotowała Mamastudio. Za PR i działania non-standard odpowiada Grupa Przestrzeń.

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764