logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media

  PR 21.05.2018, przeczytano 771 razy

Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boguslawa-slawinska-na-czele-dzialu-sprzedazy-korporacyjnej-w-multikino-media,36580,artykul.html

Bogusława Sławińska, oprócz zarządzaniem Działem Sprzedaży Korporacyjnej, zajmuje się organizacją festiwali i uroczystych premier filmowych, które odbywają się w kinach sieci Multikino. Tak jak do tej pory współpracuje ściśle z kluczowymi partnerami Multikino Media.

Z firmą związana jest od 2015 roku. Zaczynała na stanowisku event managera. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu w Businessman Institute. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w agencjach eventowych i działach sprzedaży korporacyjnej w branży hotelarskiej.

Awans Bogusławy Sławińskiej to nie jedyna zmiana w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej.  Do zespołu na stanowisko event managera dołączył Michał Fortowski.

Michał Fortowski rozpoczął pracę w Multikinie w 2013 r. Od 2015 r. pełnił funkcję specjalisty ds. sprzedaży w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej w poznańskim oddziale Multikina.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764