logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bohater kampanii 7UP - Fido Dido - powraca

  PR 08.05.2019, przeczytano 5282 razy
ilustracjastrzałka

Legendarny bohater kampanii 7UP, Fido Dido, powraca, aby zarażać nowe pokolenia chillem! Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajdzie czas na relaks. Czy jest ktoś, kto go nie pamięta? Jeśli tak, to najwyższy czas przypomnieć Polsce o tej kultowej postaci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bohater-kampanii-7up---fido-dido---powraca,382329,artykul.html

Dziś w pogoni za rozrywką i informacją, czy podążaniem śladami celebrytów, wiele osób nie potrafi się oderwać od swojego smartfona – znana z poprzednich kampanii 7UP postać Fido Dido przypomina nam, jak poczuć chill, znaleźć moment na chwilę relaksu, zyskać nową perspektywę i nauczyć się doceniać teraźniejszość. Ze swoim świeżym podejściem Fido Dido nie ma poczucia, że coś go omija, nie ma też potrzeby ciągłej obecności w mediach społecznościowych, śledzenia wiadomości, czy aktualizowania informacji. Fido Dido jest ekspertem w dziedzinie łapania dystansu i czerpania radości z bieżącej chwili, spędzania czasu wspólnie z innymi, bez poczucia, że ktoś lub coś wywiera presję; po prostu uwielbia cieszyć się tymi momentami.

– Powrót Fido Dido to hołd dla wcześniejszych kampanii reklamowych marki 7UP, jak i próba przypomnienia, że dobra zabawa nie musi być związana z obecnością online. Obecnie wielu ludzi – niezależnie od wieku – odczuwa ciągłą, wręcz obsesyjną potrzebę sprawdzania mediów społecznościowych, ponieważ podświadomie boją się, że ominie ich coś ważnego. Sprawia to, że często zapominają oni cieszyć się własnym życiem – powiedziała Agnieszka Dąbrowska, Assistant Brand Manager 7UP. – Marka 7UP chce wypromować kwintesencję filozofii życiowej Fido Dido – ucieczkę od natłoku informacji oraz ograniczone wykorzystywanie urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych; wszystko po to, by móc w pełni odczuwać wszystko, co dzieje się wokół nas – dodała.

Limitowana edycja opakowań z 3 różnymi wariantami etykiet uwzględniających wizerunek Fido Dido pojawi się w sprzedaży w połowie maja 2019 roku. W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, wykorzystujące postać bohatera.

– 7UP to napój o smaku limonkowo-cytrynowym, który swoim charakterem odpowiada filozofii prezentowanej przez swojego bohatera – Fido Dido. Jego smak daje poczucie odświeżenia i orzeźwienia – powiedział Michał Arament, Sr Marketing Manager CSD. – Wraz z Fido chcemy przypomnieć, że każdy może poczuć chill i spojrzeć na sprawy z innej perspektywy niezależnie od sytuacji – dodał .

Silne wsparcie marketingowe

Marka będzie wspierana na rynku intensywnymi działaniami marketingowymi, które rozpoczną się w czerwcu 2019 roku i obejmą kampanię reklamową w telewizji, wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube), gadżety oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży. Kampanię wspierać będą wybrani mikroinfluencerzy, utożsamiający się z charakterem i stylem największego luzaka na świecie.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764