logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bohaterowie „Niesamowity świat Gumballa” na etykietach Żywiec Zdrój

  PR 02.12.2019, przeczytano 980 razy

Niesamowity świat Gumballa jest jedną z najchętniej oglądanych kreskówek na kanale telewizyjnym Cartoon Network, online oraz na YouTube. Zdobyła ona 33 nagrody, w tym prestiżowe BAFTA i Emmy. Bohaterowie serialu od listopada br. zagościli na etykietach niskokalorycznych napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla dzieci. Produkt dostępny jest w 4 smakach: YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i limonkowy w opakowaniach 500 ml.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bohaterowie-_niesamowity-swiat-gumballa_-na-etykietach-zywiec-zdroj,384949,artykul.html

Niesamowity świat Gumballa to serial dla dzieci, który w zabawny sposób przedstawia codzienne przygody rodziny Wattersonów. Zaskakująca fabuła, ciekawe postacie, a także unikalny styl łączenia animacji z rzeczywistym obrazem, są bardzo dobrze odbierane przez widzów na całym świecie. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych seriali Cartoon Network, równie popularny online i na YouTube na całym świecie. Kreskówka została wyemitowana po raz pierwszy w 2010 roku i jest skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat.

Gumball na opakowaniach Żywiec Zdrój dla dzieci

Od listopada br. postacie z serialu zagościły na etykietach napojów niegazowanych Żywiec Zdrój dla dzieci o pojemności 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków odpowiadają stylistyce serialu i nawiązują do charakteru bohaterów. W ofercie można znaleźć smak YOLO malinowy, ziomkowy poziomkowy, wyczesany brzoskwiniowy i limonkowy. Warianty smakowe są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Ich skład oparty na wodzie źródlanej ma stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów dostępnych w sklepach oraz domowych syropów do wody z dużą ilością cukru.

Działania promocyjne prowadzone będą od listopada br. do końca lutego 2020. Poza wsparciem w punktach sprzedaży kampania reklamowa będzie realizowana na kanale  Cartoon Network oraz w internecie. W przyszłym roku w programie Toony Tube zostanie wyemitowany specjalny odcinek z udziałem marki Żywiec Zdrój.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

Dodatkowe informacje:

[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.
[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.
[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764