logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków

  PR 16.07.2019, przeczytano 2047 razy
ilustracjastrzałka

Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bohaterowie-toy-story-4-w-kampanii-danonkow,383261,artykul.html

Czas na nową przygodę z Danonkami

Seria filmów Toy Story jest już niemal kultowa. Dzieci uwielbiają ją za bajkowy świat i wyjątkowe przygody, które pobudzają wyobraźnię, a dorośli doceniają niebanalny humor i możliwość powrotu wspomnieniami do czasów dzieciństwa. Wkrótce będzie można obejrzeć nową historię Toy Story, ale bohaterowie animacji mogą już teraz towarzyszyć dzieciom w wakacyjnych aktywnościach. Dzięki współpracy Danone i Disneya postaci z Toy Story znalazły się na popularnych produktach Danonków.

Danonki z wizerunkami bajkowych postaci to gratka dla małych fanów animacji. Promocja obejmuje Danonki łatwe do spożycia poza domem - w saszetkach, a także koktajl mleczny w wygodnej butelce, serki 115 g oraz jogurt do picia w wielopakach. Teraz można mieć ulubieńców z Toy Story zawsze przy sobie!

- Animacja Toy Story to frajda nie tylko dla dzieci, ale również dla rodziców. Ich zachowanie uczy, co jest ważne w życiu, czym jest wierność i przyjaźń. Edukacyjną misję ma również marka Danonki - poprzez zabawę buduje u dzieci świadomość otaczającego ich świata - mówi Ewa Jakuć, kierownik marki

Pożywne Danonki zawsze pod ręką

Lato to czas spontanicznych wypadów za miasto, pikników i wycieczek rowerowych. Dla dzieci to również czas wytchnienia od szkoły, wakacyjnych przygód, które najczęściej odbywają się poza domem. Danonki świetnie sprawdzają się jako jedna z 3-4 zalecanych w diecie dziecka porcji produktów mlecznych. Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz zawartość witaminy D i wapnia, tak ważnych dla prawidłowego rozwoju i wzrostu kości u dzieci, sprawiają, że Danonki spełniają rolę wartościowej przekąski między posiłkami.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* w zależności od wariantu smakowego barwa produktu może pochodzić z dodanych koncentratów pochodzenia roślinnego; szczegóły na opakowaniu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764