logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix: Krispol i Nice ponownie łączą siły

  PR 09.05.2019, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland, która odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie. To kontynuacja współpracy z ubiegłego roku, ale także kolejna oznaka wieloletniej współpracy biznesowej między tymi partnerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boll-warsaw-fim-speedway-grand-prix%3A-krispol-i-nice-ponownie-lacza-sily,382340,artykul.html

- Cieszymy się, że tak znane marki jak KRISPOL i Nice zdecydowały się na sponsoring rundy Grand Prix na PGE Narodowym. W ubiegłym roku wszystkie strony były zadowolone ze współpracy, więc decyzja o kontynuacji była naturalnym krokiem – mówi Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego. – Życzę wszystkim kibicom oraz partnerom biznesowym wielu emocji sportowych. Mam nadzieję, że przy szczelnie wypełnionych, biało-czerwonych trybunach będziemy mogli usłyszeć Mazurka Dąbrowskiego dwukrotnie – dodał.

KRISPOL to czołowy producent kompletu stolarki dla domu, proponujący również rozwiązania przemysłowe. Firma, z siedzibą we Wrześni, od kilkunastu lat jest zaangażowana w sponsoring polskiego sportu.

– Sport żużlowy jest zakodowany w naszym DNA od bardzo dawna. W tym roku ponownie łączymy siły z Nice Polska, aby dostarczyć naszym partnerom niezapomnianych wrażeń i emocji sportowych w czasie jednego z największych wydarzeń w kalendarzu żużlowym. Wspieranie sportu jest na stałe wpisane w strategię działań marketingowych i biznesowych marki KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

KRISPOL oraz Nice Polska zostały sponsorem Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Reklamy obu firm pojawiają się na górnym pierścieniu stadionu PGE Narodowego. Obie marki planują także dalsze propagowanie tej dyscypliny sportowej wśród swoich partnerów biznesowych.

ilustracjastrzałka

Dla Nice Polska sponsoring tak prestiżowego wydarzenia to kolejny ważny krok w działalności spółki.

– Od zawsze angażujemy się w ciekawe inicjatywy, które mają na celu popularyzację sportu żużlowego. W przypadku rundy Grand Prix na PGE Narodowym w dużej mierze w grę wchodzą również czynniki biznesowe. Zdecydowanie łatwiej prowadzi się działalność z partnerem, który podziela naszą pasję. Tak jest właśnie z nami i KRISPOL. Razem współpracujemy technologicznie, poszukujemy nowych nisz rynkowych oraz nowych metod zarządzania automatyką budynkową, a w wolnej chwili, razem z naszymi lojalnymi, często wspólnymi, dystrybutorami spędzamy czas na różnych widowiskach sportowych – zauważa Adam Krużyński, Chief Sales Officer w grupie Nice.

Podkreślana współpraca technologiczna między dwoma spółkami to fakt. Od lat KRISPOL oraz Nice w sposób komplementarny uzupełniają swoje portfolio produktowe. Współpraca dotyczy nie tylko automatyzacji bram garażowych, ale także automatyzacji wszelkiego rodzaju osłon zewnętrznych czy systemów zarządzania automatyką. Obie firmy są także sponsorem drużyny żużlowej Get Well Toruń rywalizującej w PGE Ekstralidze.

ilustracjastrzałka

Przy okazji Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland obie marki deklarują poszukiwanie nowych możliwości cross-sellingowych, które będzie można następnie powtórzyć przy okazji innych sponsorowanych wydarzeń sportowych.

Cały czas można kupować bilety na Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. W puli sprzedażowej zostało ich około 1500. Dostępne są na kupbilet.pl/sgp2019 oraz w punktach sprzedaży bezpośredniej (Empik, STS i Kolporter).

ilustracjastrzałka

Cennik:

  • KAT. VI 29 zł - bilety wyprzedane
  • KAT. V 69 zł
  • KAT. IV 79 zł
  • KAT. III 89 zł
  • KAT. II 99 zł
  • KAT. I 129 zł - bilety wyprzedane
  • Premium 159 zł - bilety wyprzedane
  • VIP Silver 599 zł - bilety wyprzedane
  • VIP Gold 699 zł - bilety wyprzedane
  • Niepełnosprawni 59 zł + 1 zł opiekun

Źródło: KRISPOL

www.krispol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
Wybieram Rodzinę... kampania społeczna Związku Dużych Rodzin Trzy Plus
Związek Dużych Rodzin Trzy Plus inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną „Wybieram Rodzinę”, która potrwa od 15 maja do 30 czerwca. Głównym celem inicjatywy jest promowanie wartości rodzinnych, wspieranie młodych ludzi w budowaniu trwałych relacji oraz przeciwdziałanie spadkowi dzietności poprzez tworzenie przyjaznego, wspierającego...
Trzeci rok unijnej kampanii #PlantHealth4Life
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisja Europejska (KE) oraz partnerzy z całej Europy zainaugurowali trzeci rok kampanii #PlantHealth4Life – ogólnoeuropejskiej inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia roślin. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką zdrowe rośliny odgrywają w ochronie środowiska, wspieraniu...
Realme przedstawia kampanię real me after dark
Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764