logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix: Krispol i Nice ponownie łączą siły

  PR 09.05.2019, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland, która odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie. To kontynuacja współpracy z ubiegłego roku, ale także kolejna oznaka wieloletniej współpracy biznesowej między tymi partnerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boll-warsaw-fim-speedway-grand-prix%3A-krispol-i-nice-ponownie-lacza-sily,382340,artykul.html

- Cieszymy się, że tak znane marki jak KRISPOL i Nice zdecydowały się na sponsoring rundy Grand Prix na PGE Narodowym. W ubiegłym roku wszystkie strony były zadowolone ze współpracy, więc decyzja o kontynuacji była naturalnym krokiem – mówi Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego. – Życzę wszystkim kibicom oraz partnerom biznesowym wielu emocji sportowych. Mam nadzieję, że przy szczelnie wypełnionych, biało-czerwonych trybunach będziemy mogli usłyszeć Mazurka Dąbrowskiego dwukrotnie – dodał.

KRISPOL to czołowy producent kompletu stolarki dla domu, proponujący również rozwiązania przemysłowe. Firma, z siedzibą we Wrześni, od kilkunastu lat jest zaangażowana w sponsoring polskiego sportu.

– Sport żużlowy jest zakodowany w naszym DNA od bardzo dawna. W tym roku ponownie łączymy siły z Nice Polska, aby dostarczyć naszym partnerom niezapomnianych wrażeń i emocji sportowych w czasie jednego z największych wydarzeń w kalendarzu żużlowym. Wspieranie sportu jest na stałe wpisane w strategię działań marketingowych i biznesowych marki KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

KRISPOL oraz Nice Polska zostały sponsorem Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Reklamy obu firm pojawiają się na górnym pierścieniu stadionu PGE Narodowego. Obie marki planują także dalsze propagowanie tej dyscypliny sportowej wśród swoich partnerów biznesowych.

ilustracjastrzałka

Dla Nice Polska sponsoring tak prestiżowego wydarzenia to kolejny ważny krok w działalności spółki.

– Od zawsze angażujemy się w ciekawe inicjatywy, które mają na celu popularyzację sportu żużlowego. W przypadku rundy Grand Prix na PGE Narodowym w dużej mierze w grę wchodzą również czynniki biznesowe. Zdecydowanie łatwiej prowadzi się działalność z partnerem, który podziela naszą pasję. Tak jest właśnie z nami i KRISPOL. Razem współpracujemy technologicznie, poszukujemy nowych nisz rynkowych oraz nowych metod zarządzania automatyką budynkową, a w wolnej chwili, razem z naszymi lojalnymi, często wspólnymi, dystrybutorami spędzamy czas na różnych widowiskach sportowych – zauważa Adam Krużyński, Chief Sales Officer w grupie Nice.

Podkreślana współpraca technologiczna między dwoma spółkami to fakt. Od lat KRISPOL oraz Nice w sposób komplementarny uzupełniają swoje portfolio produktowe. Współpraca dotyczy nie tylko automatyzacji bram garażowych, ale także automatyzacji wszelkiego rodzaju osłon zewnętrznych czy systemów zarządzania automatyką. Obie firmy są także sponsorem drużyny żużlowej Get Well Toruń rywalizującej w PGE Ekstralidze.

ilustracjastrzałka

Przy okazji Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland obie marki deklarują poszukiwanie nowych możliwości cross-sellingowych, które będzie można następnie powtórzyć przy okazji innych sponsorowanych wydarzeń sportowych.

Cały czas można kupować bilety na Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. W puli sprzedażowej zostało ich około 1500. Dostępne są na kupbilet.pl/sgp2019 oraz w punktach sprzedaży bezpośredniej (Empik, STS i Kolporter).

ilustracjastrzałka

Cennik:

  • KAT. VI 29 zł - bilety wyprzedane
  • KAT. V 69 zł
  • KAT. IV 79 zł
  • KAT. III 89 zł
  • KAT. II 99 zł
  • KAT. I 129 zł - bilety wyprzedane
  • Premium 159 zł - bilety wyprzedane
  • VIP Silver 599 zł - bilety wyprzedane
  • VIP Gold 699 zł - bilety wyprzedane
  • Niepełnosprawni 59 zł + 1 zł opiekun

Źródło: KRISPOL

www.krispol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764