logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix: Krispol i Nice ponownie łączą siły

  PR 09.05.2019, przeczytano 677 razy
ilustracjastrzałka

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland, która odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie. To kontynuacja współpracy z ubiegłego roku, ale także kolejna oznaka wieloletniej współpracy biznesowej między tymi partnerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boll-warsaw-fim-speedway-grand-prix%3A-krispol-i-nice-ponownie-lacza-sily,382340,artykul.html

- Cieszymy się, że tak znane marki jak KRISPOL i Nice zdecydowały się na sponsoring rundy Grand Prix na PGE Narodowym. W ubiegłym roku wszystkie strony były zadowolone ze współpracy, więc decyzja o kontynuacji była naturalnym krokiem – mówi Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego. – Życzę wszystkim kibicom oraz partnerom biznesowym wielu emocji sportowych. Mam nadzieję, że przy szczelnie wypełnionych, biało-czerwonych trybunach będziemy mogli usłyszeć Mazurka Dąbrowskiego dwukrotnie – dodał.

KRISPOL to czołowy producent kompletu stolarki dla domu, proponujący również rozwiązania przemysłowe. Firma, z siedzibą we Wrześni, od kilkunastu lat jest zaangażowana w sponsoring polskiego sportu.

– Sport żużlowy jest zakodowany w naszym DNA od bardzo dawna. W tym roku ponownie łączymy siły z Nice Polska, aby dostarczyć naszym partnerom niezapomnianych wrażeń i emocji sportowych w czasie jednego z największych wydarzeń w kalendarzu żużlowym. Wspieranie sportu jest na stałe wpisane w strategię działań marketingowych i biznesowych marki KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

KRISPOL oraz Nice Polska zostały sponsorem Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Reklamy obu firm pojawiają się na górnym pierścieniu stadionu PGE Narodowego. Obie marki planują także dalsze propagowanie tej dyscypliny sportowej wśród swoich partnerów biznesowych.

ilustracjastrzałka

Dla Nice Polska sponsoring tak prestiżowego wydarzenia to kolejny ważny krok w działalności spółki.

– Od zawsze angażujemy się w ciekawe inicjatywy, które mają na celu popularyzację sportu żużlowego. W przypadku rundy Grand Prix na PGE Narodowym w dużej mierze w grę wchodzą również czynniki biznesowe. Zdecydowanie łatwiej prowadzi się działalność z partnerem, który podziela naszą pasję. Tak jest właśnie z nami i KRISPOL. Razem współpracujemy technologicznie, poszukujemy nowych nisz rynkowych oraz nowych metod zarządzania automatyką budynkową, a w wolnej chwili, razem z naszymi lojalnymi, często wspólnymi, dystrybutorami spędzamy czas na różnych widowiskach sportowych – zauważa Adam Krużyński, Chief Sales Officer w grupie Nice.

Podkreślana współpraca technologiczna między dwoma spółkami to fakt. Od lat KRISPOL oraz Nice w sposób komplementarny uzupełniają swoje portfolio produktowe. Współpraca dotyczy nie tylko automatyzacji bram garażowych, ale także automatyzacji wszelkiego rodzaju osłon zewnętrznych czy systemów zarządzania automatyką. Obie firmy są także sponsorem drużyny żużlowej Get Well Toruń rywalizującej w PGE Ekstralidze.

ilustracjastrzałka

Przy okazji Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland obie marki deklarują poszukiwanie nowych możliwości cross-sellingowych, które będzie można następnie powtórzyć przy okazji innych sponsorowanych wydarzeń sportowych.

Cały czas można kupować bilety na Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. W puli sprzedażowej zostało ich około 1500. Dostępne są na kupbilet.pl/sgp2019 oraz w punktach sprzedaży bezpośredniej (Empik, STS i Kolporter).

ilustracjastrzałka

Cennik:

  • KAT. VI 29 zł - bilety wyprzedane
  • KAT. V 69 zł
  • KAT. IV 79 zł
  • KAT. III 89 zł
  • KAT. II 99 zł
  • KAT. I 129 zł - bilety wyprzedane
  • Premium 159 zł - bilety wyprzedane
  • VIP Silver 599 zł - bilety wyprzedane
  • VIP Gold 699 zł - bilety wyprzedane
  • Niepełnosprawni 59 zł + 1 zł opiekun

Źródło: KRISPOL

www.krispol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764