logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bombowo w Krakowie - akcja ambientowa jamamto.com

  PR 27.11.2011, przeczytano 8225 razy
ilustracjastrzałka

400 kilogramów marchewek, 600 metrów czarnej taśmy izolacyjnej, 550 tarcz budzikowych z logo portalu, szczypta wyobraźni. Dokładnie tyle potrzebne jest do produkcji bomby, która sprawia, że wybucha się (u)śmiechem. Za tą niestandardową akcją ambientową stoi portal informacyjno-społecznościowy jamamto.com, który ruszy już 6 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bombowo-w-krakowie---akcja-ambientowa-jamamto.com,14021,artykul.html

Z początkiem listopada w Krakowie masowo podkładane są bomby... marchewkowe. Codziennie pojawiają się w nowych miejscach. Mało kto przechodzi obok takiego ładunku obojętnie: „O!, A co to? Ale pomysł!” Jedyny wybuch jaki następuje to wybuch (u)śmiechu. Akcja ma swój odzew wśród internautów. Twitter, Facebook, Wykop – informacje pojawiły się wszędzie. Reakcje są bardzo różnorodne, bardzo żywiołowe: „Wegetariański Ruch Oporu”, „eko-terroryści”, „Królik Bugs to rozbroi”. Zdaje się, że portal po prostu stawia na zdrowe poczucie humoru (wystarczy poczytać newslettery na ich stronie). Jeżeli wojna to na marchewki. Jeżeli bomba to tylko witaminowa.

Kontrowersyjne marchewki połączone czarną taśmą z zegarem, na którego tarczy jest klucz do rozwiązania zagadki, adres: jamamto.com., są zapewne symbolem „bomby”, która niedługo „wybuchnie” w internecie. Free your happiness, Uwolnij Swoje Szczęście. Takie jest hasło portalu, będącego poza polityką i religiami, który przyciągnie użytkowników nie tylko „odkurzoną” ideą szczęścia (część informacyjna) ale również innowacyjnymi technicznymi rozwiązaniami w części społecznościowej.

Pomysłodawczynią i koordynatorem akcji była marketing manager Zuzanna Komornicka. Pomagali jej Anna Tez i Jan Gajos. Wszyscy pracują pod egidą firmy Mam To pod czujnym okiem dyrektora ds. marketingu Marcina Wojtkiewicza.

Zdaje się, że jamamto.com jest w posiadaniu broni, która nie tylko zrewolucjonizuje sztukę wojenną, ale może zmienić bieg historii i cywilizacji. Kto wie. Trzymamy kciuki. Czwarta wojna ma być podobno na maczugi. Osobiście wybieram marchewkę zamiast kija.

Źródło: jamamto.com

jamamto.com

Dodatkowe informacje:

JAMAMTO.COM to portal społecznościowo-informacyjny stworzony przez wybitnych programistów przy współpracy z doświadczonymi psychologami oraz trenerami rozwoju osobistego. Portal wyróżnia idea, która połączy użytkowników na całym świecie, funkcjonalność i prostota w obsłudze oraz innowacyjne rozwiązania stwarzające nowe możliwości samorozwoju w internecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Izba Artykułów Promocyjnych z dniem 19.06.2019 roku przedłużyła współpracę z Kancelarią Kuźma, Organa i Wspólnicy Spółka Partnerska Radców Prawnych w zakresie pomocy prawnej dla Członków PIAP.
Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” ich liczba będzie wzrastać w kolejnych...
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii
W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone...
Olympus: Telekonwerter i aktualizacja oprogramowania OM-D E-M1 Mark II
M.Zuiko Digital 2x Telekonwerter MC-20 podwaja długość ogniskowej używanego obiektywu, gwarantuje mobilność i pozwala fotografować w każdych warunkach atmosferycznych. Telekonwerter współpracuje z obiektywami M.Zuiko Digital ED 300mm F4.0 IS PRO, ED 40-150mm F2.8 PRO oraz ED 150-400mm F4.5 TC1.25x IS PRO (dostępny wkrótce). 2x Telekonwerter MC-20 trafi do sprzedaży na początku...
Nowości Feiyutech w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto – wyłączny dystrybutor marki FeiyuTech – ma przyjemność przedstawić najnowsze produkty w ofercie tej marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764