logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bombowo w Krakowie - akcja ambientowa jamamto.com

  PR 27.11.2011, przeczytano 10704 razy
ilustracjastrzałka

400 kilogramów marchewek, 600 metrów czarnej taśmy izolacyjnej, 550 tarcz budzikowych z logo portalu, szczypta wyobraźni. Dokładnie tyle potrzebne jest do produkcji bomby, która sprawia, że wybucha się (u)śmiechem. Za tą niestandardową akcją ambientową stoi portal informacyjno-społecznościowy jamamto.com, który ruszy już 6 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bombowo-w-krakowie---akcja-ambientowa-jamamto.com,14021,artykul.html

Z początkiem listopada w Krakowie masowo podkładane są bomby... marchewkowe. Codziennie pojawiają się w nowych miejscach. Mało kto przechodzi obok takiego ładunku obojętnie: „O!, A co to? Ale pomysł!” Jedyny wybuch jaki następuje to wybuch (u)śmiechu. Akcja ma swój odzew wśród internautów. Twitter, Facebook, Wykop – informacje pojawiły się wszędzie. Reakcje są bardzo różnorodne, bardzo żywiołowe: „Wegetariański Ruch Oporu”, „eko-terroryści”, „Królik Bugs to rozbroi”. Zdaje się, że portal po prostu stawia na zdrowe poczucie humoru (wystarczy poczytać newslettery na ich stronie). Jeżeli wojna to na marchewki. Jeżeli bomba to tylko witaminowa.

Kontrowersyjne marchewki połączone czarną taśmą z zegarem, na którego tarczy jest klucz do rozwiązania zagadki, adres: jamamto.com., są zapewne symbolem „bomby”, która niedługo „wybuchnie” w internecie. Free your happiness, Uwolnij Swoje Szczęście. Takie jest hasło portalu, będącego poza polityką i religiami, który przyciągnie użytkowników nie tylko „odkurzoną” ideą szczęścia (część informacyjna) ale również innowacyjnymi technicznymi rozwiązaniami w części społecznościowej.

Pomysłodawczynią i koordynatorem akcji była marketing manager Zuzanna Komornicka. Pomagali jej Anna Tez i Jan Gajos. Wszyscy pracują pod egidą firmy Mam To pod czujnym okiem dyrektora ds. marketingu Marcina Wojtkiewicza.

Zdaje się, że jamamto.com jest w posiadaniu broni, która nie tylko zrewolucjonizuje sztukę wojenną, ale może zmienić bieg historii i cywilizacji. Kto wie. Trzymamy kciuki. Czwarta wojna ma być podobno na maczugi. Osobiście wybieram marchewkę zamiast kija.

Źródło: jamamto.com

jamamto.com

Dodatkowe informacje:

JAMAMTO.COM to portal społecznościowo-informacyjny stworzony przez wybitnych programistów przy współpracy z doświadczonymi psychologami oraz trenerami rozwoju osobistego. Portal wyróżnia idea, która połączy użytkowników na całym świecie, funkcjonalność i prostota w obsłudze oraz innowacyjne rozwiązania stwarzające nowe możliwości samorozwoju w internecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764