logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bombowo w Krakowie - akcja ambientowa jamamto.com

  PR 27.11.2011, przeczytano 8188 razy
ilustracjastrzałka

400 kilogramów marchewek, 600 metrów czarnej taśmy izolacyjnej, 550 tarcz budzikowych z logo portalu, szczypta wyobraźni. Dokładnie tyle potrzebne jest do produkcji bomby, która sprawia, że wybucha się (u)śmiechem. Za tą niestandardową akcją ambientową stoi portal informacyjno-społecznościowy jamamto.com, który ruszy już 6 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bombowo-w-krakowie---akcja-ambientowa-jamamto.com,14021,artykul.html

Z początkiem listopada w Krakowie masowo podkładane są bomby... marchewkowe. Codziennie pojawiają się w nowych miejscach. Mało kto przechodzi obok takiego ładunku obojętnie: „O!, A co to? Ale pomysł!” Jedyny wybuch jaki następuje to wybuch (u)śmiechu. Akcja ma swój odzew wśród internautów. Twitter, Facebook, Wykop – informacje pojawiły się wszędzie. Reakcje są bardzo różnorodne, bardzo żywiołowe: „Wegetariański Ruch Oporu”, „eko-terroryści”, „Królik Bugs to rozbroi”. Zdaje się, że portal po prostu stawia na zdrowe poczucie humoru (wystarczy poczytać newslettery na ich stronie). Jeżeli wojna to na marchewki. Jeżeli bomba to tylko witaminowa.

Kontrowersyjne marchewki połączone czarną taśmą z zegarem, na którego tarczy jest klucz do rozwiązania zagadki, adres: jamamto.com., są zapewne symbolem „bomby”, która niedługo „wybuchnie” w internecie. Free your happiness, Uwolnij Swoje Szczęście. Takie jest hasło portalu, będącego poza polityką i religiami, który przyciągnie użytkowników nie tylko „odkurzoną” ideą szczęścia (część informacyjna) ale również innowacyjnymi technicznymi rozwiązaniami w części społecznościowej.

Pomysłodawczynią i koordynatorem akcji była marketing manager Zuzanna Komornicka. Pomagali jej Anna Tez i Jan Gajos. Wszyscy pracują pod egidą firmy Mam To pod czujnym okiem dyrektora ds. marketingu Marcina Wojtkiewicza.

Zdaje się, że jamamto.com jest w posiadaniu broni, która nie tylko zrewolucjonizuje sztukę wojenną, ale może zmienić bieg historii i cywilizacji. Kto wie. Trzymamy kciuki. Czwarta wojna ma być podobno na maczugi. Osobiście wybieram marchewkę zamiast kija.

Źródło: jamamto.com

jamamto.com

Dodatkowe informacje:

JAMAMTO.COM to portal społecznościowo-informacyjny stworzony przez wybitnych programistów przy współpracy z doświadczonymi psychologami oraz trenerami rozwoju osobistego. Portal wyróżnia idea, która połączy użytkowników na całym świecie, funkcjonalność i prostota w obsłudze oraz innowacyjne rozwiązania stwarzające nowe możliwości samorozwoju w internecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764