logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bombowo w Krakowie - akcja ambientowa jamamto.com

  PR 27.11.2011, przeczytano 11758 razy
ilustracjastrzałka

400 kilogramów marchewek, 600 metrów czarnej taśmy izolacyjnej, 550 tarcz budzikowych z logo portalu, szczypta wyobraźni. Dokładnie tyle potrzebne jest do produkcji bomby, która sprawia, że wybucha się (u)śmiechem. Za tą niestandardową akcją ambientową stoi portal informacyjno-społecznościowy jamamto.com, który ruszy już 6 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bombowo-w-krakowie---akcja-ambientowa-jamamto.com,14021,artykul.html

Z początkiem listopada w Krakowie masowo podkładane są bomby... marchewkowe. Codziennie pojawiają się w nowych miejscach. Mało kto przechodzi obok takiego ładunku obojętnie: „O!, A co to? Ale pomysł!” Jedyny wybuch jaki następuje to wybuch (u)śmiechu. Akcja ma swój odzew wśród internautów. Twitter, Facebook, Wykop – informacje pojawiły się wszędzie. Reakcje są bardzo różnorodne, bardzo żywiołowe: „Wegetariański Ruch Oporu”, „eko-terroryści”, „Królik Bugs to rozbroi”. Zdaje się, że portal po prostu stawia na zdrowe poczucie humoru (wystarczy poczytać newslettery na ich stronie). Jeżeli wojna to na marchewki. Jeżeli bomba to tylko witaminowa.

Kontrowersyjne marchewki połączone czarną taśmą z zegarem, na którego tarczy jest klucz do rozwiązania zagadki, adres: jamamto.com., są zapewne symbolem „bomby”, która niedługo „wybuchnie” w internecie. Free your happiness, Uwolnij Swoje Szczęście. Takie jest hasło portalu, będącego poza polityką i religiami, który przyciągnie użytkowników nie tylko „odkurzoną” ideą szczęścia (część informacyjna) ale również innowacyjnymi technicznymi rozwiązaniami w części społecznościowej.

Pomysłodawczynią i koordynatorem akcji była marketing manager Zuzanna Komornicka. Pomagali jej Anna Tez i Jan Gajos. Wszyscy pracują pod egidą firmy Mam To pod czujnym okiem dyrektora ds. marketingu Marcina Wojtkiewicza.

Zdaje się, że jamamto.com jest w posiadaniu broni, która nie tylko zrewolucjonizuje sztukę wojenną, ale może zmienić bieg historii i cywilizacji. Kto wie. Trzymamy kciuki. Czwarta wojna ma być podobno na maczugi. Osobiście wybieram marchewkę zamiast kija.

Źródło: jamamto.com

jamamto.com

Dodatkowe informacje:

JAMAMTO.COM to portal społecznościowo-informacyjny stworzony przez wybitnych programistów przy współpracy z doświadczonymi psychologami oraz trenerami rozwoju osobistego. Portal wyróżnia idea, która połączy użytkowników na całym świecie, funkcjonalność i prostota w obsłudze oraz innowacyjne rozwiązania stwarzające nowe możliwości samorozwoju w internecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764