logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bombowo w Krakowie - akcja ambientowa jamamto.com

  PR 27.11.2011, przeczytano 10218 razy
ilustracjastrzałka

400 kilogramów marchewek, 600 metrów czarnej taśmy izolacyjnej, 550 tarcz budzikowych z logo portalu, szczypta wyobraźni. Dokładnie tyle potrzebne jest do produkcji bomby, która sprawia, że wybucha się (u)śmiechem. Za tą niestandardową akcją ambientową stoi portal informacyjno-społecznościowy jamamto.com, który ruszy już 6 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bombowo-w-krakowie---akcja-ambientowa-jamamto.com,14021,artykul.html

Z początkiem listopada w Krakowie masowo podkładane są bomby... marchewkowe. Codziennie pojawiają się w nowych miejscach. Mało kto przechodzi obok takiego ładunku obojętnie: „O!, A co to? Ale pomysł!” Jedyny wybuch jaki następuje to wybuch (u)śmiechu. Akcja ma swój odzew wśród internautów. Twitter, Facebook, Wykop – informacje pojawiły się wszędzie. Reakcje są bardzo różnorodne, bardzo żywiołowe: „Wegetariański Ruch Oporu”, „eko-terroryści”, „Królik Bugs to rozbroi”. Zdaje się, że portal po prostu stawia na zdrowe poczucie humoru (wystarczy poczytać newslettery na ich stronie). Jeżeli wojna to na marchewki. Jeżeli bomba to tylko witaminowa.

Kontrowersyjne marchewki połączone czarną taśmą z zegarem, na którego tarczy jest klucz do rozwiązania zagadki, adres: jamamto.com., są zapewne symbolem „bomby”, która niedługo „wybuchnie” w internecie. Free your happiness, Uwolnij Swoje Szczęście. Takie jest hasło portalu, będącego poza polityką i religiami, który przyciągnie użytkowników nie tylko „odkurzoną” ideą szczęścia (część informacyjna) ale również innowacyjnymi technicznymi rozwiązaniami w części społecznościowej.

Pomysłodawczynią i koordynatorem akcji była marketing manager Zuzanna Komornicka. Pomagali jej Anna Tez i Jan Gajos. Wszyscy pracują pod egidą firmy Mam To pod czujnym okiem dyrektora ds. marketingu Marcina Wojtkiewicza.

Zdaje się, że jamamto.com jest w posiadaniu broni, która nie tylko zrewolucjonizuje sztukę wojenną, ale może zmienić bieg historii i cywilizacji. Kto wie. Trzymamy kciuki. Czwarta wojna ma być podobno na maczugi. Osobiście wybieram marchewkę zamiast kija.

Źródło: jamamto.com

jamamto.com

Dodatkowe informacje:

JAMAMTO.COM to portal społecznościowo-informacyjny stworzony przez wybitnych programistów przy współpracy z doświadczonymi psychologami oraz trenerami rozwoju osobistego. Portal wyróżnia idea, która połączy użytkowników na całym świecie, funkcjonalność i prostota w obsłudze oraz innowacyjne rozwiązania stwarzające nowe możliwości samorozwoju w internecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764