Krakowskie Centrum Handlowe Bonarka wystartowało z trzecią odsłoną swojej kreatywnej, niecodziennej kampanii reklamowej. W jej centrum znalazły się tym razem zakupowe pokusy, emocje i doświadczenia klientów. Twarzą kampanii ponownie został znany aktor Dawid Ogrodnik, ulegający słodko-modowym zachciankom.
W ramach jesiennej odsłony kampanii, pod hasłem WOW!Kocie, Bonarka skupia się na „lukrowaniu looku” poprzez rozsmakowanie w nowych trendach i stylizacjach. Daje też przepis na dobrze skomponowany styl oraz bada emocje konsumentów związane z zakupami.
Kampania Centrum Handlowego Bonarka w kolejnych jej odsłonach, pokazuje krakowskie centrum w niecodziennej odsłonie, jako „Fabrykę Zakupowych Emocji”, oferujące klientom wyjątkowe doświadczenia przy każdej wizycie w galerii, takie jak radość z mody, przyjemność z wyboru, zachwyt czy poczucie szczęścia z bycia razem.
Cukiereczku, Pralinko, Dropsiku, Ptysiu, Muffinko…
Jesień w Bonarce to moda podana w kategoriach skojarzeń z kulinariami. Stąd w kampanii spotykamy smaki mody, rozsmakowanie w trendach, czy nieumiarkowanie w kupowaniu i stylizowaniu. Bawi się też słowami: łakomciuch, obżarciuch, głodomodek, receptura elegancji, ale też skojarzeniami ze słodyczami – słodziaki, cukiereczki, czekoladki, odwołują się do świata mody i wskazują adekwatność modowych stylizacji, które skompletować można w sklepach znajdujących się w Bonarce.
Ambasador i twarz kampanii, aktor filmowy i teatralny Dawid Ogrodnik, wcielając się w różne postaci „modowego cateringu”, na bazie kulinarnych skojarzeń zaprasza klienta do znalezienia „modowego przepisu” na siebie i wybrania „look’u”, który mu pasuje.
- W jesiennej kampanii Bonarki - WOW!Kocie wykorzystujemy motyw poprawy nastroju, budowania pewności siebie oraz bycia atrakcyjnym. Bohaterem kampanii jest Dawid Ogrodnik, który niczym maestro kulinarny kreuje nietuzinkowe osobowości, bawi się dodatkami i stylami, zachęcając klientów do eksperymentowania, inspirując do wyrażania samego siebie - mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka w Krakowie.
Smaku kampanii dodają produkty przygotowane według receptury Good Noot krakowskiej firmy Good Lood. To trzy limitowane produkty Made in Bonarka x Good Lood: krem z orzechami laskowymi i kakao, krem z pistacji oraz krem z orzechów laskowych. To firmowe produkty Made in Bonarka, dostępne tylko podczas tej kampanii.
- Duża grupa klientów ma swoje rytuały zakupowe, a wśród nich modowe i słodkie grzeszki. Zawsze miło jest zakończyć zakupy kawą z ulubionym ciastkiem. Zauważając te naturalne potrzeby naszych klientów, i odpowiadając na nie, przygotowaliśmy limitowaną serię kremów orzechowych WOW!Kocie x Good Noot, które zostały przygotowane we współpracy z krakowską firmą Good Lood. To słodka premia do skosztowania podczas jesiennych wieczorów Bo można się rozsmakować tak samo jak w modzie – dodaje Katarzyna Kasprzak.
Idea kampanii bazuje na wynikach badań socjologicznych. Jak pokazują wyniki badań, największą słabością Polek i Polaków są słodycze (40%). 67% konsumentów przyznaje się do spontanicznych zakupów. Ponad połowa z nich (57%) podkreśla, że takie zakupy dają im radość. Szczególnie kobiety, osoby młode, mieszkańcy średnich miast, wykazują większe zainteresowanie trendami, eksperymentowaniem z modą i jej kreatywnym wykorzystaniem.
Limitowaną serię produktów made in Bonarka można zdobyć w akcjach samplingowych prowadzonych w centrum handlowym, w konkursach w mediach społecznościowych oraz w aplikacji Bonarki „SPOT”. Całą kampanię można śledzić na stronie madeinbonarka.pl.
Koncept kreatywny nowej kampanii Bonarki przygotowała Firma Reklamowa KUC, komunikację digital prowadzi agencja Ad Prime, działania w social media Well Done Marketing. Za działania public relations odpowiada Core Values PR.
Źródło: Core Values PR