logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bonarka po raz kolejny zaskakuje reklamową koncepcją

  PR 15.09.2023, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Krakowskie Centrum Handlowe Bonarka wystartowało z trzecią odsłoną swojej kreatywnej, niecodziennej kampanii reklamowej. W jej centrum znalazły się tym razem zakupowe pokusy, emocje i doświadczenia klientów. Twarzą kampanii ponownie został znany aktor Dawid Ogrodnik, ulegający słodko-modowym zachciankom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bonarka-po-raz-kolejny-zaskakuje-reklamowa-koncepcja,401386,artykul.html

W ramach jesiennej odsłony kampanii, pod hasłem WOW!Kocie, Bonarka skupia się na „lukrowaniu looku” poprzez rozsmakowanie w nowych trendach i stylizacjach. Daje też przepis na dobrze skomponowany styl oraz bada emocje konsumentów związane z zakupami.

Kampania Centrum Handlowego Bonarka w kolejnych jej odsłonach, pokazuje krakowskie centrum w niecodziennej odsłonie, jako „Fabrykę Zakupowych Emocji”, oferujące klientom wyjątkowe doświadczenia przy każdej wizycie w galerii, takie jak radość z mody, przyjemność z wyboru, zachwyt czy poczucie szczęścia z bycia razem.

Cukiereczku, Pralinko, Dropsiku, Ptysiu, Muffinko…

Jesień w Bonarce to moda podana w kategoriach skojarzeń z kulinariami. Stąd w kampanii spotykamy smaki mody, rozsmakowanie w trendach, czy nieumiarkowanie w kupowaniu i stylizowaniu. Bawi się też słowami: łakomciuch, obżarciuch, głodomodek, receptura elegancji, ale też skojarzeniami ze słodyczami – słodziaki, cukiereczki, czekoladki, odwołują się do świata mody i wskazują adekwatność modowych stylizacji, które skompletować można w sklepach znajdujących się w Bonarce.

Ambasador i twarz kampanii, aktor filmowy i teatralny Dawid Ogrodnik, wcielając się w różne postaci „modowego cateringu”, na bazie kulinarnych skojarzeń zaprasza klienta do znalezienia „modowego przepisu” na siebie i wybrania „look’u”, który mu pasuje.

- W jesiennej kampanii Bonarki - WOW!Kocie wykorzystujemy motyw poprawy nastroju, budowania pewności siebie oraz bycia atrakcyjnym. Bohaterem kampanii jest Dawid Ogrodnik, który niczym maestro kulinarny kreuje nietuzinkowe osobowości, bawi się dodatkami i stylami, zachęcając klientów do eksperymentowania, inspirując do wyrażania samego siebie - mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka w Krakowie.

Smaku kampanii dodają produkty przygotowane według receptury Good Noot krakowskiej firmy Good Lood. To trzy limitowane produkty Made in Bonarka x Good Lood: krem z orzechami laskowymi i kakao, krem z pistacji oraz krem z orzechów laskowych. To firmowe produkty Made in Bonarka, dostępne tylko podczas tej kampanii.

- Duża grupa klientów ma swoje rytuały zakupowe, a wśród nich modowe i słodkie grzeszki. Zawsze miło jest zakończyć zakupy kawą z ulubionym ciastkiem. Zauważając te naturalne potrzeby naszych klientów, i odpowiadając na nie, przygotowaliśmy limitowaną serię kremów orzechowych WOW!Kocie x Good Noot, które zostały przygotowane we współpracy z krakowską firmą Good Lood.  To słodka premia do skosztowania podczas jesiennych wieczorów Bo można się rozsmakować tak samo jak w modzie – dodaje Katarzyna Kasprzak.

Idea kampanii bazuje na wynikach badań socjologicznych. Jak pokazują wyniki badań, największą słabością Polek i Polaków są słodycze (40%). 67% konsumentów przyznaje się do spontanicznych zakupów. Ponad połowa z nich (57%) podkreśla, że takie zakupy dają im radość. Szczególnie kobiety, osoby młode, mieszkańcy średnich miast, wykazują większe zainteresowanie trendami, eksperymentowaniem z modą i jej kreatywnym wykorzystaniem.

Limitowaną serię produktów made in Bonarka można zdobyć w akcjach samplingowych prowadzonych w centrum handlowym, w konkursach w mediach społecznościowych oraz w aplikacji Bonarki „SPOT”. Całą kampanię można śledzić na stronie madeinbonarka.pl.

Koncept kreatywny nowej kampanii Bonarki przygotowała Firma Reklamowa KUC, komunikację digital prowadzi agencja Ad Prime, działania w social media Well Done Marketing. Za działania public relations odpowiada Core Values PR.

Źródło: Core Values PR

www.corevalues.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764