logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bond w nowej odsłonie – kampania marki kosmetyków dla mężczyzn

  PR 25.08.2021, przeczytano 1245 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką BOND, oferującą kosmetyki do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Kampania digital ma służyć zwiększeniu świadomości marki i jej produktów wśród grupy docelowej. Jednym z głównych elementów jest launch nowej linii „Inspired by Whisky”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bond-w-nowej-odslonie-%E2%80%93-kampania-marki-kosmetykow-dla-mezczyzn,392743,artykul.html

Projekt obejmuje implementację, obsługę oraz optymalizację działań wizerunkowo-sprzedażowych w kilku kanałach. Aktywność reklamowa obejmuje przede wszystkim internet. Nowy klient Media Choice to doskonale znany brand z portfolio firmy PharmaCF – jednego z głównych graczy na rynku kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych, producenta marek takich jak Venus, Cztery Pory Roku, Barbero czy No36.

Szeroki zakres działań online

W ramach działań reklamowych realizowana będzie szerokozasięgowa kampania z wykorzystaniem wielu kanałów. Komunikaty będą widoczne m.in. w wyszukiwarce, na witrynach tematycznych i portalach horyzontalnych, w social mediach, platformach telewizji internetowej oraz YouTube. Dodatkowo zaplanowano działania reklamowe w aplikacjach mobilnych i zakupowych, a także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Koncepcja kompleksowej obsługi, optymalny dobór narzędzi, jak również precyzyjny model konfiguracji zdecydowały o wyborze strategii zaproponowanej przez Media Choice. Ze strony domu mediowego wszelkie prace koordynuje dedykowany zespół w składzie: Marcin Kowal (Head of Programmatic Buying & Partner), Marek Śnioch (Media Planner), Sandra Łangowska (New Business Manager).

W męskim stylu

Działaniom reklamowym towarzyszy hasło „Męski punkt golenia”, w którym zawierają się najważniejsze cechy marki. Kosmetyki BOND to przede wszystkim skuteczna odpowiedź na potrzeby mężczyzn w zakresie codziennej higieny i pielęgnacji. Produkty przeznaczone są dla tych, którzy w wygodny, szybki i „męski” sposób chcą zadbać o swoją skórę, zapewniając sobie poczucie świeżości, komfortu, a także pewności siebie. Ułatwią to przede wszystkim pianka i żel do golenia, woda oraz balsam po goleniu z nowej linii „Inspired by Whisky” o charakterystycznej nucie zapachowej bursztynowego trunku.

Źródło: Media Choice

www.mediachoice.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764