logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bondex z nową kampanią - „Bondex Pogodoodporny”

  PR 31.05.2019, przeczytano 1490 razy
ilustracjastrzałka

Duński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna wprowadził do sprzedaży „Olej Pogodoodporny” i „Lakierobejcę Pogodoodporną”. Działania promocyjne nowej linii produktów premium obejmą nie tylko media tradycyjne i społecznościowe, ale również telewizję, internetowe serwisy video czy sieć Google Ads.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bondex-z-nowa-kampania---_bondex-pogodoodporny_,382712,artykul.html

W maju na sklepowe półki trafiły dwie nowości marki Bondex – „Olej Pogodoodporny” chroniący drewno przed opadami i UV oraz „Lakierobejca Pogodoodporna” z możliwością aplikacji w trudnych warunkach pogodowych (niskie temperatury, deszcz, wiatr, mróz, ostre słońce). Do głównego benefitu „pogodoodporności” nawiązują Key Visuale z charakterystyczną drewnianą ławką w tle, którą przed niesprzyjającą aurą chroni innowacyjna technologia rodem ze Skandynawii. Komunikat odporności na pogodę stał się motywem przewodnim całej kampanii.

– W kampanii postawiliśmy przede wszystkim na zwiększenie zasięgu komunikacji poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie największych komercyjnych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat i TVP). Widzowie będą mogli zobaczyć je od 20 maja do 16 czerwca przed i po prognozie pogody. Uzupełnieniem podstawowej kampanii w TV jest multisponsoring w wybranych kanałach tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Polsat Sport, National Geographic), pakiet demograficzny i kontekstowy – lifestyle, dom i ogród (HGTV, TVN Style). Dodatkowo na kanale Discovery Channel pojawią się krótkie animacje edukacyjne. W tym roku mocno skupiamy się również na budowaniu wizerunku marki jako eksperta w długotrwałej ochronie drewna – wyjaśnia Edyta Sokolnicka, brand manager Bondex.

Kampanię telewizyjną wesprą reklamy online – animowane bannery w serwisach tematycznych, reklama w sieci Google Ads oraz na wybranych serwisach internetowych wideo (Player.tv etc.) i YouTube. Promocji produktów do września br. będzie towarzyszyła kampania informacyjna w prasie i Internecie, w tym na oficjalnym profilu marki na Facebooku (content & ads). W czerwcu marka planuje ponadto premierę nowej strony internetowej z rozbudowaną sekcją poradników i przydatnym wizualizerem „Wood Expert”, który pomoże wybrać odpowiedni produkt do ochrony lub dekoracji drewna.

ilustracjastrzałka

Przygotowanie konceptu kreatywnego i Key Visuali było zadaniem agencji Wills Integrated, która od stycznia 2019 roku prowadzi również działania PR i social media marki Bondex. Za dobór i zakup mediów odpowiada STARCOM. Kreacje display online i spot TV przygotowała agencja Kiwi Marketing, a animację na Discovery Channel Liquid Thread & Agencja TVN.  

Bondex to duńska marka z segmentu premium specjalizująca się w długotrwałej ochronie i pielęgnacji drewna. Jest jednym z kilku brandów (obok m.in. marki Dekoral, Drewnochron) wchodzących w skład międzynarodowego koncernu PPG.

Źródło: Wills Integrated

www.wills.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764