logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boniek trzyma z Tyskim w najnowszej kampanii marki

  PR 26.04.2018, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie wystartowało z nową kampanią, której ambasadorem jest piłkarska legenda, zawodnik uznawany za jednego z najwybitniejszych w historii polskiego futbolu – Zbigniew Boniek. 26 kwietnia br. swoją premierę ma spot reklamowy z jego udziałem. Celem kampanii jest wzniecenie w Polskich kibicach poczucia jedności, jaka płynie z bycia razem w atmosferze kibicowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boniek-trzyma-z-tyskim-w-najnowszej-kampanii-marki,36309,artykul.html

W najnowszym spocie marki Tyskie, Zbigniew Boniek jednoczy się z ludźmi wokół sportowych emocji, zachęcając do trzymania za zwycięstwo. Pokazuje, że niezależnie od miejsca zamieszkania czy zawodu, podczas największego piłkarskiego święta najważniejsze jest wspólne kibicowanie.

- Dzięki najnowszej kampanii, Tyskie zachęca do kibicowania i łączy entuzjastów piłkarskich emocji z całej Polski. Jako kibice pokażmy, że w jedności siła i razem stanowimy tego 12go zawodnika na boisku. – mówi Zbigniew Boniek.

- Cieszymy się, że Zbigniew Boniek, jeden z najbardziej zasłużonych piłkarzy w historii polskiej reprezentacji narodowej, wsparł naszą ideę trzymania Tyskiego za zwycięstwo. Jesteśmy przekonani, że sportowa gorączka i wspólne kibicowanie wkrótce znów połączą wszystkich fanów piłki nożnej. – dodaje Szymon Skoczylas, menadżer marki Tyskie.

Łączenie ludzi jest istotnym elementem całej komunikacji marki, również w aspekcie sportowych emocji. Wraz ze startem kampanii, z myślą o kibicach z całej Polski, w maju w sklepach dostępne będą opakowania Tyskiego z „Mistrzowską Promocją”, w której do zdobycia będą miliony Tyskich „do trzymania za zwycięstwo”. Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką opakowań objętych promocją znajdzie hasło „Wygrałeś Tyskie”, będzie mógł je wymienić na piwo. Szczegóły promocji znajdują się na www.tyskie.pl.

30-sekundowa reklama Tyskiego 26 kwietnia została zamieszczona na profilu marki na Facebooku oraz pojawiła się w ogólnopolskiej telewizji. Zaplanowane są także działania w prasie, radiu, kinie, Internecie oraz kampania outdoorowa w całej Polsce. Za ideę kampanii odpowiada: IQ Marketing, egzekucja ATL: agencja Bardzo, reżyseria spotu: Konqubinat-Tomek Kapusciński i Karolina Lewicka, udźwiękowienie: Juice Sound, sesja fotograficzna: Zuza Krajewska, produkcja: Studio filmowe OTO i Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, nową identyfikację wizualną przygotowała agencja BNA, działania PR prowadzi Tailor Made PR, obsługę digital agencja Hand Made, a udział Zbigniewa Bońka w kampanii reklamowej marki Tyskie zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.

Źródło: Tyskie Browary Ksiażęce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764