logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bonnier Business Polska i Adv.pl nowymi członkami IAB Polska

  PR 28.03.2011, przeczytano 1235 razy

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły firmy Adv.pl oraz Bonnier Business Polska – wydawca dziennika "Puls Biznesu". Aktualnie w ramach IAB Polska działa 161 firm członkowskich. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bonnier-business-polska-i-adv.pl-nowymi-czlonkami-iab-polska,12220,artykul.html

IAB Polska zyskało dwóch nowych członków nadzwyczajnych – Adv.pl (agencja digital działająca w obszarze e-marketingu, kreacji oraz technologii, oferująca nowoczesne usługi oraz produkty wspierające zarządzanie informacją marketingową) oraz Bonnier Business Polska (wydawca dziennika "Puls Biznesu" – jedynego dziennika na polskim rynku poświęconego wyłącznie gospodarce oraz właściciela portalu Pb.pl). Od początku bieżącego roku do IAB Polska przystąpiło już 13 nowych firm działających w branży interaktywnej.

„Witryny Bonnier Business Polska, głównie pb.pl, odwiedza już blisko milion unikalnych użytkowników miesięcznie. To najbogatsza i najlepiej wykształcona grupa polskich internautów, którzy od wydawcy wymagają coraz więcej. Potrzebujemy więc więcej informacji o preferencjach użytkowników, nowoczesnych technologiach i regulacjach w branży. Stąd pomysł przystąpienia do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w pracach którego chcemy aktywnie uczestniczyć.” – mówi Przemysław Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl, internetowego rozwinięcia dziennika „Puls Biznesu”.

Informacje o nowych firmach członkowskich IAB Polska:

Adv.pl jest agencją digital. Działając w obszarze e-marketingu, kreacji oraz technologii, Adv.pl oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Dotychczas realizowała projekty interaktywne m.in. dla marek: TP SA, Orange, Bank DnB NORD, BZ WBK, BRE Bank, BRE Hipoteczny, Deutsche Bank, PEKAO TFI, Liberty Direct, Procter&Gamble, AVON, TIMEX, Komputronik, Militaria.pl, Chipita Poland, WINIARY, Philip Morris Polska, Leroy Merlin, EMPiK, RTV Euro AGD, UPS. Adv.pl wchodzi w skład GRUPY ADV SA notowanej na rynku NewConnect. www.adv.pl

Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. należy do szwedzkiego koncernu Bonnier Group i działa na polskim rynki od 1997 roku. Bonnier Business Polska (BBP) jest wydawcą "Puls Biznesu" jedynego dziennika na polskim rynku poświęconego wyłącznie gospodarce oraz właścicielem portalu Pb.pl. „Puls Biznesu” prognozuje i analizuje, w jaki sposób wydarzenia z dziś mogą wpłynąć na świat biznesu jutro. Dziennik, od wielu lat, jest najbardziej opiniotwórczym medium biznesowym w Polsce (IMM). Ponadto, do grupy Bonnier Business Polska należą Informedia Polska, lider na polskim rynku w zakresie organizacji wysokiej klasy kongresów, konferencji i warsztatów skierowanych do wyższej kadry zarządzającej oraz Medicine Today Poland wydawca "Pulsu Medycyny" i "Pulsu Farmacji". BBP jest również organizatorem takich przedsięwzięć jak Gazele Biznesu, Filary Polskiej Gospodarki czy Giełdowa Spółka Roku. bbp.pb.pl

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764