Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły firmy Adv.pl oraz Bonnier Business Polska – wydawca dziennika "Puls Biznesu". Aktualnie w ramach IAB Polska działa 161 firm członkowskich. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.
IAB Polska zyskało dwóch nowych członków nadzwyczajnych – Adv.pl (agencja digital działająca w obszarze e-marketingu, kreacji oraz technologii, oferująca nowoczesne usługi oraz produkty wspierające zarządzanie informacją marketingową) oraz Bonnier Business Polska (wydawca dziennika "Puls Biznesu" – jedynego dziennika na polskim rynku poświęconego wyłącznie gospodarce oraz właściciela portalu Pb.pl). Od początku bieżącego roku do IAB Polska przystąpiło już 13 nowych firm działających w branży interaktywnej.
„Witryny Bonnier Business Polska, głównie pb.pl, odwiedza już blisko milion unikalnych użytkowników miesięcznie. To najbogatsza i najlepiej wykształcona grupa polskich internautów, którzy od wydawcy wymagają coraz więcej. Potrzebujemy więc więcej informacji o preferencjach użytkowników, nowoczesnych technologiach i regulacjach w branży. Stąd pomysł przystąpienia do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w pracach którego chcemy aktywnie uczestniczyć.” – mówi Przemysław Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl, internetowego rozwinięcia dziennika „Puls Biznesu”.
Informacje o nowych firmach członkowskich IAB Polska:
Adv.pl jest agencją digital. Działając w obszarze e-marketingu, kreacji oraz technologii, Adv.pl oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową. Dotychczas realizowała projekty interaktywne m.in. dla marek: TP SA, Orange, Bank DnB NORD, BZ WBK, BRE Bank, BRE Hipoteczny, Deutsche Bank, PEKAO TFI, Liberty Direct, Procter&Gamble, AVON, TIMEX, Komputronik, Militaria.pl, Chipita Poland, WINIARY, Philip Morris Polska, Leroy Merlin, EMPiK, RTV Euro AGD, UPS. Adv.pl wchodzi w skład GRUPY ADV SA notowanej na rynku NewConnect. www.adv.pl
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. należy do szwedzkiego koncernu Bonnier Group i działa na polskim rynki od 1997 roku. Bonnier Business Polska (BBP) jest wydawcą "Puls Biznesu" jedynego dziennika na polskim rynku poświęconego wyłącznie gospodarce oraz właścicielem portalu Pb.pl. „Puls Biznesu” prognozuje i analizuje, w jaki sposób wydarzenia z dziś mogą wpłynąć na świat biznesu jutro. Dziennik, od wielu lat, jest najbardziej opiniotwórczym medium biznesowym w Polsce (IMM). Ponadto, do grupy Bonnier Business Polska należą Informedia Polska, lider na polskim rynku w zakresie organizacji wysokiej klasy kongresów, konferencji i warsztatów skierowanych do wyższej kadry zarządzającej oraz Medicine Today Poland wydawca "Pulsu Medycyny" i "Pulsu Farmacji". BBP jest również organizatorem takich przedsięwzięć jak Gazele Biznesu, Filary Polskiej Gospodarki czy Giełdowa Spółka Roku. bbp.pb.pl
Źródło: IAB Polska