logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boom na rynku reklamy internetowej

  PR 04.11.2020, przeczytano 182 razy

Google i Facebook opublikowali wyniki finansowe za trzeci kwartał 2020 r. - rekordowe mimo trwającej pandemii. Popyt reklamodawców na marketing w internecie jest ogromny, co również zauważają agencje w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boom-na-rynku-reklamy-internetowej,389068,artykul.html

Reklamodawcy, po niepewności spowodowanej początkiem pandemii, znów intensywnie inwestują w kanał digital. Alphabet, właściciel Google i YouTube, odnotował zysk w Q3 2020 na poziomie 11,25 mld dolarów, natomiast Facebook 7,85 mld dolarów – to rekordy w historii spółek. Przychody z reklam Alphabet wzrosły o około 10%, a Facebooka o 20%. Jak wynika z raportu strategicznego IAB za 2019 r. i raportu IAB/PWC adex, internet przegonił już telewizję - teraz ten trend będzie jeszcze bardziej zauważalny. Nic dziwnego - spora część aktywności przeniosła się z offline do online, więc konsumenci więcej czasu spędzają w internecie, na czym korzystają internetowi reklamodawcy.

- Obraz rynku marketingu internetowego wygląda bardzo optymistycznie, jednak wiele zależy od kondycji gospodarki w najbliższych miesiącach. Notujemy bardzo duży wzrost zapytań oraz wygranych zleceń na kampanie digital marketingowe - patrząc wyłącznie na te dwa wskaźniki, sytuacja jest wręcz lepsza, niż przed pandemią. Powyższe zależności pokazują, że reklamodawcy zamiast inwestycji długoterminowych, np. w nową stronę www (traktowaną często jako nowy garnitur do negocjacji), przeznaczają rekordowe kwoty w napędzenie sprzedaży poprzez marketing digital - dominują strategie krótkoterminowe. Co więcej, wyniki w postaci wygenerowanej sprzedaży i leadów dla naszych klientów wskazują, że ich biznesy, dzięki tym działaniom rosną. - mówi Jędrzej Zarychta, Head of KERRIS Select.

Zwiększone nakłady na reklamę digital i trwająca pandemia powodują, że coraz bardziej liczy się elastyczność. Jak wynika z dyskusji prowadzonych w czasie konferencji branżowych, reklamodawcy będą przeznaczać budżety 2021 roku na podmioty wykazujące się gotowością do zmiany i szybkim reagowaniem w zależności od wymogów sytuacji.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
Kia przedstawia nowy slogan i strategię
Podczas cyfrowej prezentacji „New Kia Brand Showcase” Kia ogłosiła dziś szczegóły dotyczące nowego celu i nowych ambicji marki w przyszłości. Oprócz nowego sloganu – „Movement that inspires” – Kia przedstawiła również informacje na temat nowej strategii, dzięki której zamierza wyjść poza produkcję aut i stworzyć dla klientów zrównoważone rozwiązania z zakresu...
Sony: pełnoklatkowy obiektyw G Master FE 35 mm F1.4 GM
Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie kolejnego pełnoklatkowego obiektywu z renomowanej serii G Master. Nowy model FE 35 mm F1.4 GM (SEL35F14GM) zapewnia pierwszorzędną jakość obrazu i piękny efekt bokeh, tworząc bogate możliwości twórczej ekspresji. Jego atutem są ponadto bardzo małe wymiary i waga. W połączeniu z korpusami Sony obiektyw ten...
Nikon informuje, że dane RAW dostępne na wyjściu wideo[1],[2] aparatów bezlusterkowych Z 7 i Z 6 będą teraz zgodne z zewnętrznymi rejestratorami marki Blackmagic Design[3].
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764