logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boomerang rusza z nową kampanią wizerunkową

  PR 19.11.2018, przeczytano 898 razy
ilustracjastrzałka

„Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza właśnie nowa kampania wizerunkowa kanału dziecięcego należącego do Turnera. W ramach prowadzonych działań stacja uruchomiła m.in. aplikację na facebooku „Dzieciaki dbają o psiaki”. Dzięki niej widzowie w formie zabawy będą mogli pomóc psom ze schroniska w Józefowie. Akcję wspierają znane mamy – wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boomerang-rusza-z-nowa-kampania-wizerunkowa,380182,artykul.html

W myśl głównego hasła kampanii - „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” stacja chce dostarczyć dzieciom bezpiecznej rozrywki, która pozwoli im odetchnąć od codziennych obowiązków i śmiać się bez końca.  Najmłodsi pomiędzy 4 a 7 rokiem życia mają już regularne obowiązki i nawiązują coraz więcej relacji społecznych. Gdy po dniu pełnym zadań wracają do domu, potrzebują czasu na wyciszenie, odpoczynek i dobrą zabawę.

– Właśnie dlatego dbamy o to, by w Boomerangu nasi mali widzowie znaleźli oddech od ich „dorosłego życia”. Ponadczasowe postaci takie jak Tom i Jerry, Scooby-Doo czy Królik Bugs i ich zabawne przygody pozwalają dzieciom na chwilę oderwać się od otaczającego je świata, śmiać się do woli i dobrze bawić w bezpieczny sposób. Rodzice, którzy znają naszych bohaterów z czasów swojego dzieciństwa, mogą się czuć spokojni, a nawet sami usiąść na kanapie obok swojego malucha i zaserwować sobie chwilę familijnej rozrywki - wyjaśnia Małgorzata Chapman, VP Brand and Content Engagement & Head of Kids Channels Central and Eastern Europe, Turner Broadcasting System.

Nową kampanię wizerunkową kanału promuje spot wypełniony dziecięcym śmiechem, który będzie emitowany na kanałach tematycznych nc+ oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios. Prowadzone będą też działania online.

Dzieciaki dbają o psiaki

W ramach kampanii Boomerang przygotował też propozycję wspólnej zabawy dla dzieci i ich rodziców. W związku ze zbliżającą się zimą stacja chce razem ze swoimi widzami pomóc psiakom ze schroniska w Józefowie i organizuje akcję „Dzieciaki dbają o psiaki”. Najmłodsi i ich opiekunowie mogą wesprzeć schronisko w formie zabawy – opiekując się wybranym przez siebie pieskiem w aplikacji dostępnej na Facebooku Boomeranga oraz na stronie www.dzieciakidbajaopsiaki.pl. Wystarczy przez trzy dni zająć się szczeniakiem – nakarmić go, pobawić się z nim i położyć go spać. Po ukończeniu zadania użytkownik otrzymuje odznakę. 13 grudnia stacja wymieni zebrane odznaki na wartościowe przedmioty, które trafią do schroniska i pomogą psom przetrwać zimę. Im więcej odznak zbiorą w aplikacji widzowie Boomeranga, tym większe wsparcie trafi do potrzebujących zwierzaków. W akcję zaangażowały się m.in. znane mamy: wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.

Badania Boomeranga

Czas na rozrywkę i dobrą zabawę jest dziś potrzebny dzieciom. Wskazują na to badania przeprowadzone na zlecenie Boomeranga, z których wynika, że najmłodsi w wieku 4 – 7 lat są obecnie bardzo zajęci. Po wypełnionym zadaniami dniu, szukając odpoczynku i dobrej zabawy, maluchy najchętniej spędzają czas na świeżym powietrzu, spotykają się z przyjaciółmi, sięgają po zabawki albo oglądają telewizję, szczególnie wieczorami i podczas deszczowej pogody. Ponad 80% rodziców zgodnie przyznaje, że programy telewizyjne, które pomagają zrelaksować się ich pociechom to kreskówki. Ponad połowa dorosłych dostrzega, że oglądanie tego typu produkcji pozwala dzieciom doświadczać emocji, pozytywnie wpływa na wyobraźnię, kreatywność i poczucie humoru, które zdaniem rodziców, odgrywa ważną rolę w rozwoju najmłodszych. Dorośli przyznają, że generuje ono szczęście i zapewnia rozrywkę (56%), kształtuje inteligencję emocjonalną (43%) oraz buduje więzi międzyludzkie i pomaga maluchom w nawiązywaniu przyjaźni (38%).

O badaniu:

Badanie zostało przeprowadzone w terminie 04 czerwca 2018 - 14 czerwca 2018 r metodą analizy danych jakościowych Matrix, wzięło w nim udział 505 dorosłych – rodziców dzieci w wieku 4-7 lat, które uczęszczają do szkoły lub przedszkola. Uczestnicy badania mieszkają w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Źródło: Turner International

www.turner.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764