logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Bordeaux YELLOW nagłe pokrzywienie dysz

Strona 1/2  1 2

| 14.07.2021 09:07

Witam,
Mam taki problem, od lat używam atramentów Bordeaux FUZE ECO (NR4P) - ploter roland sp540v (głowice DX4). Ostatnio skończył mi się żółty więc zamówiłem nową butelkę. Po paru dniach drukowania strasznie zaczęło krzywić dysze. Fakt głowica swoje przeszła ma już 13 bilionów strzałów ale przed użyciem nowej butelki z tuszem test print i wydruk był niemal perfekcyjny (pojedyncze dysze krzywe ale dosłownie kilka, teraz na nowej partii tuszu las pokrzywionych żółtych). Dzieje się tylko na żółtym kanale więc to nie captop, ani wycieraczka (elementy wspólne dla magenty i yellow).

Czy ktoś miał ostatnio problem z żółtym Boredaux?

Pytam bo zanim zamówię nową głowicę a problem leży w partii tuszu to nie chcę aby problem pojawił się na nowej głowicy.

brak ikonki
+ +

Polska
wiadomości: 8
w Signs.pl od 31.10.2011
IP: 37.47.199.XXX

| 16.07.2021 10:07

tak, ta sama sytuacja
skręcało tylko żółtą głowicę, wimana (głowica, kaptop, damper ), został tylko tusz ten co był... po tygodniu zapycha nową głowicę

brak ikonki
?

wiadomości: 6
w Signs.pl od 16.07.2021
IP: 87.205.170.XXX

| 16.07.2021 13:07

Macie jakąś informacje zwrotną od dystrybutora tuszy ?
mam świeżą butle i nie wiem czy lać do Rolanda xf-640 dx7
głowice trzy dni temu wymieniłem po rozszczelnieniu, szkoda by było

brak ikonki
+ +

Polska
wiadomości: 21
w Signs.pl od 24.01.2016
IP: 109.95.168.XXX

| 17.07.2021 08:07

doomel, 2021-07-16 10:17
tak, ta sama sytuacja
skręcało tylko żółtą głowicę, wimana (głowica, kaptop, damper ), został tylko tusz ten co był... po tygodniu zapycha nową głowicę

Ja dodatkowo wymieniłem butelki z atramentem, przepłukałem cleanerem wężyki idące z butelek do głowicy czyli całą ścieżkę atramentu. Wraz z nową głowicą wlałem nowy atrament z nowej butelki (ta sama partia) a ten który rzekomo krzywił dysze przeznaczyłem na straty - możliwe, że mogło dojść do sytuacji, że z racji upałów i wysyłki kurierem w piątek, po drodze mogło dojść do "zagrzania" butelki z tuszem w transporcie przez weekend (mało prawdopodobne ale kto wie - dmucham na zimne). Podsumowując - nowa głowica, captopy, wipery, dampery, butelki i płukanie systemu przed zalaniem tuszu - części oryginalne Rolanda. Butelki wymieniłem, bo były stare (8 lat) i trochę gęstwy pigmentowej na pewno się zbiera na dnie.

brak ikonki
+ +

Polska
wiadomości: 8
w Signs.pl od 31.10.2011
IP: 37.47.228.XXX

| 17.07.2021 08:07

yachooo, 2021-07-16 13:42
Macie jakąś informacje zwrotną od dystrybutora tuszy ?
mam świeżą butle i nie wiem czy lać do Rolanda xf-640 dx7
głowice trzy dni temu wymieniłem po rozszczelnieniu, szkoda by było


Problem do dystrybutora zgłosiłem bodajże w środę (14-07-2021) - otrzymałem informację, że jestem pierwszą osobą z takim problemem, w czwartek potwierdzenie, że jak dotąd nadal jestem jedyną osobą zgłaszającą problem. Fakt, upały plus to, że stara wyeksploatowana głowica oraz trochę zaniedbałem maszynę - mam nadzieję, że z tuszem jest wszystko ok - czas pokaże...

brak ikonki
+ +

Polska
wiadomości: 8
w Signs.pl od 31.10.2011
IP: 37.47.228.XXX

| 17.07.2021 15:07

no nie wiem.... mi nowa głowica wytrzymała tydzień...
tusz żółty z serii 1072719

i mi też mówiono że jestem pierwszy...

brak ikonki
?

wiadomości: 6
w Signs.pl od 16.07.2021
IP: 87.205.170.XXX

| 17.07.2021 16:07

nie myślicie chyba że ktoś z dystrybutorów odważy przyznać się że to wina tuszy :-D i weźmie na siebie odpowiedzialność uszkodzonych głowic...???

zawsze będzie wymówka... kwestia podejścia i uczciwości dystrybutora i dogadania się...

brak ikonki
?

wiadomości: 6
w Signs.pl od 16.07.2021
IP: 87.205.170.XXX

| 17.07.2021 16:07

doomel, 2021-07-17 15:55
no nie wiem.... mi nowa głowica wytrzymała tydzień...
tusz żółty z serii 1072719

i mi też mówiono że jestem pierwszy...


Mam ten sam numer serii ... @doomel Czy tusz masz od firmy z Bydgoszczy? Kiedy zgłosiłeś im problem?

(Wiadomość zmodyfikowana przez: paulox81 dnia 17.07.2021 16:57)

brak ikonki
+ +

Polska
wiadomości: 8
w Signs.pl od 31.10.2011
IP: 37.47.228.XXX

| 17.07.2021 17:07

tak z Bydgoszczy, zgłaszałem 16 lipca, po tym jak przeczytałem Twojego posta, cała linia zasilania została wymiona na nową (nowa butla tuszu z tym samym numerem seryjnym, nie było innych) niestety głowica nie wróciła do normy.

Jedyne co zostało to spinać poślady i czekać co będzie... bo raczej nikt nie da mi na nową głowicę... a ma zaledwie tydzień...

(Wiadomość zmodyfikowana przez: doomel dnia 17.07.2021 17:19)

brak ikonki
?

wiadomości: 6
w Signs.pl od 16.07.2021
IP: 87.205.170.XXX

| 19.07.2021 15:07

inna firma sprzedała głowicę niż ta która sprzedała farby ? wymiana głowicy serwis czy samowola ?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

bielsko
wiadomości: 1563
w Signs.pl od 31.01.2008
IP: 46.204.21.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764