dla mnie temat zakończony... Po konsultacji z firmą z Bydgoszczy zostałem poinformowany, że temat dotyczy tylko mnie i grzecznie mi powiedziano żebym spadał na szczaw. Żeby być uczciwym przyznam, że była próba załatwienia sprawy przez serwis w postaci dostarczenia mi nowego tuszu żółtego (ale ta sama seria)- to nie za wiele dało bo co uszkodziło głowice to uszkodziło, wymiana głowicy (z tytułu reklamacji na tusz) wg serwisu z Bydgoszczy nie wchodzi w ogóle w grę... czy słusznie... nie wiem, ja czuje się poszkodowany i zostawiony na lodzie.
Nic mi innego nie pozostało jak poszukać innego dostawcy tuszy... nie będę patrzał jak głowica umiera do końca... Chociaż przyznam że upartość, cierpliwość mojego speca od drukarki- płukania głowicy (jakimiś specjalnymi płynami) cierpliwie udało się jako tako ją wyratować więc wskoczy na półkę jako awaryjna... czaicie... tygodniowa głowica na półkę jako awaryjna...
Z tego co mi wiadomo paulox81 też zmienił tusze na inne... Tak że ta partia Bordeaux YELLOW uważam że jest niepewna.
@pxl666 głowica NOWA od Rolanda (+captop, +damper + płukanie układu + sterylne strzykwy itd, itp..) (części do drukarki kupuje zawsze w oryginale i nigdy z polskich dystrybucji- nie wierze serwisom w Polsce, poza tym Polska ma drogie części i nie mam na myśli Chin), wymiana przez osobę posiadająca wysoką wiedze i szkolenia od Rolanda.