logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe

  PR 27.02.2024, przeczytano 393 razy
ilustracja

Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/boris-manev-dyrektorem-ds.-zrownowazonego-rozwoju-w-epson-europe,403253,artykul.html

Zarząd Epson Europe wyznaczył Borisa Maneva na stanowisko dyrektora ds. zrównoważonego rozwoju korporacyjnego. Jego nominacja to efekt przyspieszenia w organizacji programu zrównoważonego rozwoju i dekarbonizacji. Celem Epson jest osiągnięcie do 2050 r. ujemnego bilansu emisji dwutlenku węgla i rezygnacja z wykorzystania zasobów kopalnych. Plany te wynikają ze średnioterminowej strategii korporacyjnej oraz wizji i zobowiązań środowiskowych.

Boris Manev dołączył do firmy Epson w 2011 r. jako specjalista ds. ochrony środowiska, a w 2018 został dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju i kontaktów z rządami w Epson EMEAR. Przed dołączeniem do struktur Epson współpracował z norweską organizacją pozarządową, zajmującą się ochroną środowiska i promującą zrównoważone technologie w UE. Był również współzałożycielem ekologicznego ruchu młodzieżowego i organizacji pozarządowej w rodzinnej Macedonii, których celem było zwiększanie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju wśród młodzieży.

- Epson ma długą historię tworzenia energooszczędnych, kompaktowych i precyzyjnych produktów, a obecnie spółka jest liderem w dziedzinie zrównoważonych technologii. Zależy mi na przyspieszeniu dalszej transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju we wszystkich obszarach naszej działalności. Chcę realizować wizję środowiskową 2050 w zakresie dekarbonizacji i komunikować w tym kontekście wartość naszych produktów i usług - powiedział Manev, komentując swój awans.

Dodał również: Epson ma wspaniały, oddany, pełen pasji i wysoko wykwalifikowany zespół ds. zrównoważonego rozwoju. - Z chęcią do niego dołączam, by wspólnie dostarczać lepsze technologie, które poprawiają jakość życia społeczności w których działamy i którym służymy w całej Europie. Szczególnie zależy mi na uświadamianiu decydentom, że zysk i zrównoważony rozwój nie muszą wzajemnie się wykluczać.  Tak samo krótkoterminowe założenia ekonomiczne mogą iść w parze z długoterminowymi celami zrównoważonego rozwoju dzięki integracji z korporacyjnymi modelami i programami biznesowymi.

Boris ma tytuł licencjata w dziedzinie ekonomii i komunikacji międzynarodowej, uzyskany na Uniwersytecie Amerykańskim w Paryżu oraz tytuł magistra w dziedzinie zarządzania środowiskiem i zasobami na Vrije Universiteit w Amsterdamie. W czasie wolny wolnym uprawia karate tradycyjne, crossfit, wspinaczkę górską i narciarstwo.

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów, jakie wychodzą z laboratoriów firmy... każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie.

Źródło: Epson Europe B.V.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764