logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s

  PR 27.01.2021, przeczytano 775 razy
ilustracja

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/borys-szyc-i-michal-zebrowski-ponownie-w-spocie-mcdonald%E2%80%99s,389973,artykul.html

Burgery Maestro powracają do oferty McDonald’s, i to w aż trzech wyjątkowych odsłonach – dobrze znanym Maestro Grand Classic ze słodkimi piklami, Maestro Grilled Cheese z ciągnącym się serem camembert oraz przyjemnie pikantnym Maestro Red Hot Chili. Mistrzowskie Burgery Maestro to jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnej porcji wołowiny z wyjątkową kompozycją dodatków, które wraz z zakręconymi frytkami pojawią się w menu McDonald’s już 27 stycznia.

W najnowszym spocie Michał Żebrowski ponownie podejmuje zakład z kolegą po fachu. Najwyraźniej nie wyciągnął jeszcze wniosków z poprzedniego. Tym razem założył się, że znajdzie burgera lepszego niż Maestro. Próbował. Pracownik McDonald’s, widząc aktora podjeżdżającego do okna McDrive na koniu w stroju Skrzetuskiego z „Ogniem i Mieczem”, z pełnym zrozumieniem przyjmuje zamówienie. Tymczasem Borys Szyc z satysfakcją obserwuje restaurację przez lornetkę, rozkoszując się kolejną wygraną. Spot w reżyserii Jana Komasy emitowany jest w telewizji i internecie.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians. Spot przygotowany został przez Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice sound. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764