logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s

  PR 27.01.2021, przeczytano 376 razy
ilustracja

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/borys-szyc-i-michal-zebrowski-ponownie-w-spocie-mcdonald%E2%80%99s,389973,artykul.html

Burgery Maestro powracają do oferty McDonald’s, i to w aż trzech wyjątkowych odsłonach – dobrze znanym Maestro Grand Classic ze słodkimi piklami, Maestro Grilled Cheese z ciągnącym się serem camembert oraz przyjemnie pikantnym Maestro Red Hot Chili. Mistrzowskie Burgery Maestro to jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnej porcji wołowiny z wyjątkową kompozycją dodatków, które wraz z zakręconymi frytkami pojawią się w menu McDonald’s już 27 stycznia.

W najnowszym spocie Michał Żebrowski ponownie podejmuje zakład z kolegą po fachu. Najwyraźniej nie wyciągnął jeszcze wniosków z poprzedniego. Tym razem założył się, że znajdzie burgera lepszego niż Maestro. Próbował. Pracownik McDonald’s, widząc aktora podjeżdżającego do okna McDrive na koniu w stroju Skrzetuskiego z „Ogniem i Mieczem”, z pełnym zrozumieniem przyjmuje zamówienie. Tymczasem Borys Szyc z satysfakcją obserwuje restaurację przez lornetkę, rozkoszując się kolejną wygraną. Spot w reżyserii Jana Komasy emitowany jest w telewizji i internecie.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians. Spot przygotowany został przez Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice sound. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

Źródło: McDonald’s Polska

www.mcdonalds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764