logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BOŚ Bank prezentuje nowe wzory kart debetowych

  PR 31.08.2012, przeczytano 4943 razy
ilustracjastrzałka

BOŚ Bank odświeżył wizerunek swoich kart debetowych MasterCard. Wyglądem nawiązują one do ekologicznej misji Banku. To nie koniec zmian. Kolejne, nowe wzory graficznie niebawem pojawią się także na kartach kredytowych Visa oraz karcie młodzieżowej H2O.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bos-bank-prezentuje-nowe-wzory-kart-debetowych,16474,artykul.html

Do oferty trafiły dwa layouty: zielony i czarny. Karty debetowe są już wydawane do wszystkich rachunków oferowanych przez Bank Ochrony Środowiska klientom indywidualnym i biznesowym. Docelowo zastąpią one wszystkie obecne karty debetowe BOŚ.

Z początkiem kwietnia br. Bank Ochrony Środowiska wraz z Fundacją BOŚ ogłosił specjalny konkurs „H20 Design”, który miał na celu promowanie racjonalnego wykorzystania zasobów wodnych świata. Jednym z zadań było graficzne opracowanie wzoru karty debetowej do konta H2O dedykowanego dzieciom i młodzieży. W ogólnopolskiej ekorywalizacji wzięło udział łącznie 41 tys. dzieci ze 193 instytucji oświatowych. Rozpisany konkurs był ściśle powiązany z Międzynarodowym Rokiem Zrównoważonej Energii dla Wszystkich Ludzi. Już niebawem karty dla młodzieży, z nowym, odświeżonym wizerunkiem, pojawią się w ofercie BOŚ Banku.

Źródło: Bank Ochrony Środowiska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764