logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną

  PR 04.11.2024, przeczytano 219 razy
ilustracjastrzałka

Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bosko%3A-lagard%C3%A8re-travel-retail-z-nowa-marka-wlasna,406343,artykul.html

Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek swoją nową markę własną – BOSKO. Pod tym brandem sprzedawane będą zarówno produkty spożywcze, jak i artykuły codziennego użytku. Portfolio produktów food obejmuje m.in. napoje energetyczne, napoje funkcjonalne oraz różnego rodzaju przekąski. W kategorii non-food dostępne będą m.in. torby zakupowe, butelki na wodę, parasole czy drobna elektronika.

Pierwszymi produktami dostępnymi na rynku są napoje energetyczne w wersji klasycznej i bez cukru. W tej linii produktowej obok samego brandu pojawia się deskryptor „BOSKO pobudza”, który podkreśla dostarczanie pozytywnej energii konsumentom. Napoje energetyczne trafiły do sprzedaży 4 listopada. Launch kolejnych artykułów zaplanowany jest na pierwszą połowę przyszłego roku.

ilustracjastrzałka

Produkty marki BOSKO będą dostępne w ponad 500 punktach sprzedaży w całej Polsce, w sieciach takich jak Relay, 1Minute, 1Minute Smacznego!, Inmedio oraz innych lokalach należących do Lagardère Travel Retail. Szeroka sieć punktów zlokalizowana jest na lotniskach, dworcach kolejowych, stacjach metra oraz w kluczowych lokalizacjach miejskich, zapewniając wygodny dostęp do produktów zarówno dla podróżnych, jak i lokalnych klientów.

Launchowi marki BOSKO towarzyszą działania promocyjne w punktach sprzedaży. W lokalizacjach miejskich dostępna jest promocja "druga sztuka za 50%", natomiast na lotniskach klienci mogą skorzystać z oferty "2+1 gratis". Specjalną ofertę przygotowano także dla uczestników programu lojalnościowego Kameleon, którzy drugą sztukę napoju otrzymają za 1 zł. Działania promocyjne potrwają do końca listopada.

Marka BOSKO powstała we współpracy z agencją Dragon Rouge, która odpowiedzialna była za stworzenie strategii oraz identyfikację wizualną marki.

Źródło: Lagardère Travel Retail

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764