Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek swoją nową markę własną – BOSKO. Pod tym brandem sprzedawane będą zarówno produkty spożywcze, jak i artykuły codziennego użytku. Portfolio produktów food obejmuje m.in. napoje energetyczne, napoje funkcjonalne oraz różnego rodzaju przekąski. W kategorii non-food dostępne będą m.in. torby zakupowe, butelki na wodę, parasole czy drobna elektronika.
Pierwszymi produktami dostępnymi na rynku są napoje energetyczne w wersji klasycznej i bez cukru. W tej linii produktowej obok samego brandu pojawia się deskryptor „BOSKO pobudza”, który podkreśla dostarczanie pozytywnej energii konsumentom. Napoje energetyczne trafiły do sprzedaży 4 listopada. Launch kolejnych artykułów zaplanowany jest na pierwszą połowę przyszłego roku.
Produkty marki BOSKO będą dostępne w ponad 500 punktach sprzedaży w całej Polsce, w sieciach takich jak Relay, 1Minute, 1Minute Smacznego!, Inmedio oraz innych lokalach należących do Lagardère Travel Retail. Szeroka sieć punktów zlokalizowana jest na lotniskach, dworcach kolejowych, stacjach metra oraz w kluczowych lokalizacjach miejskich, zapewniając wygodny dostęp do produktów zarówno dla podróżnych, jak i lokalnych klientów.
Launchowi marki BOSKO towarzyszą działania promocyjne w punktach sprzedaży. W lokalizacjach miejskich dostępna jest promocja "druga sztuka za 50%", natomiast na lotniskach klienci mogą skorzystać z oferty "2+1 gratis". Specjalną ofertę przygotowano także dla uczestników programu lojalnościowego Kameleon, którzy drugą sztukę napoju otrzymają za 1 zł. Działania promocyjne potrwają do końca listopada.
Marka BOSKO powstała we współpracy z agencją Dragon Rouge, która odpowiedzialna była za stworzenie strategii oraz identyfikację wizualną marki.
Źródło: Lagardère Travel Retail