logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bosman podkreśla swoje szczecińskie pochodzenie nowymi opakowaniami

  PR 30.03.2020, przeczytano 2241 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosman zmienia szatę graficzną i podkreśla swój związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w nowych i bardziej współczesnych opakowaniach pojawi się na półkach sklepowych na początku kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bosman-podkresla-swoje-szczecinskie-pochodzenie-nowymi-opakowaniami,386314,artykul.html

Grafika nowego opakowania piw Bosman Full i Bosman Specjal jest lżejsza i bardziej elegancka. Zarazem wciąż nawiązuje do tradycji Bosmana. Bardziej wyrazisty symbol żaglowca oraz szkic kałamarnicy i kaszalota zwracają uwagę na związek marki z miastem portowym i morzem.

– Bosman to marka głęboko zakorzeniona w regionie. Szczeciński browar warzy tu piwo od 172 lat. Chcemy to podkreślać, bo jesteśmy z tego dumni. Nie tylko szczycimy się naszymi korzeniami, ale też wspieramy region w ramach programu „Bosman dla regionu - podkreśla Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska.

Na odwrocie puszki i butelki umieszczone jest hasło „Kupując Bosmana – pomagasz”. Dzięki zakupowi Bosmana, konsumenci wspierają program grantowy „Bosman dla Regionu”, w ramach którego marka finansuje 22 projekty poprawiające jakość życia w regionie. Ich beneficjentami są mieszkańcy miast i wsi w regionie, osoby niepełnosprawne i niesłyszące, Ochotnicze Straże Pożarne i organizacje ekologiczne.

Opakowania zawierają również informację o trwającej od stycznia do sierpnia br. loterii podkapslowej, w której do wygrania jest 700 tys. piw Bosman.

Nowe opakowania obydwu wariantów Bosmana zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge, we współpracy ze szczecińskim artystą specjalizującym się w tatuażu. Bosman Full utrzyma czerwone barwy, zaś Specjal - zielone. Z etykiet zniknie kolor złoty. Z kolei ukośna belka z logotypem marki zyskała bardziej prostą formę.

Wprowadzenie nowych opakowań i aktywne działania dla regionu wspierać będą kampania outdoorowa oraz materiały POS w miejscach sprzedaży.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764