logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach

  PR 05.08.2020, przeczytano 1202 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie. Teraz na nowych etykietach pojawią się także informacje o projektach społecznych realizowanych w ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bosman-promuje-lokalne-inicjatywy-spoleczne-na-swoich-opakowaniach,388002,artykul.html

Z końcem lipca na półki sklepowe trafi piwo Bosman w opakowaniach, na których wyeksponowane będą zwycięskie projekty. Znajdą się wśród nich takie inicjatywy jak zakup łodzi ratowniczej dla OSP Nowe Worowo, sprzątanie Puszczy Bukowej w Szczecinie, wsparcie Polskiego Związku Niewidomych w Kołobrzegu, stworzenie ekologicznej strefy wypoczynku w Drawnie czy pomoc niepełnosprawnym kibicom Pogoni Szczecin. W sumie na butelkach piwa Bosman znajdzie się 18 projektów, zaś na puszkach 12.

- Bosman wspólnie z organizacjami pozarządowymi i instytucjami użyteczności publicznej z województwa zachodniopomorskiego realizuje szereg pożytecznych dla regionu projektów - mówi Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska. – Sprzątamy rzeki i jeziora, wspieramy schroniska dla zwierząt, kupujemy wyposażenie dla Ochotniczych Straży Pożarnych czy też pomagamy osobom niepełnosprawnym. Jest w naszym regionie ogromna energia społeczna do czynienia dobrych rzeczy i chcemy dołożyć swoją cegiełkę. Na opakowaniach można znaleźć większość inicjatyw, w które się angażujemy.

Opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. W ramach akcji promocyjnej w sierpniu w sklepach pojawią się także materiały POS zaprojektowane przez agencję Edda. Prowadzone są również działania digital, za które odpowiada agencja Eneia.

Bosman dla Regionu

Program „Bosman dla regionu” realizowany jest od lutego 2020 r. Jego celem jest wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, ekologicznych i infrastrukturalnych, które przyczyniają się do podniesienia jakości życia mieszkańców regionu oraz stymulują integrację lokalnej społeczności. Do programu nadesłano kilkaset wniosków o grant. Zgłosiły się organizacje z 209 miast i wsi, które wnioskowały łącznie o 24 mln zł. Ostatecznie przyznano 22 granty, na które marka Bosman przeznaczyła ponad 550 000 zł. Projekty będą realizowane do końca roku.

Pełna lista projektów, które zostaną wyeksponowane na opakowaniach piwa Bosman:

  • Sprzątanie Puszczy Bukowej w Szczecinie,
  • Wsparcie Polskiego Związku Niewidomych w Kołobrzegu,
  • Stworzenie ekologicznej strefy wypoczynku w Drawnie,
  • Ochrona jezior ze Strażą Rybacką w powiecie drawskim,
  • Stworzenie koszy do charytatywnej zbiórki nakrętek,
  • Doposażenie OSP Kozielice i OSP Kołczewo,
  • Wsparcie Domu Pomocy Społecznej w Myśliborzu,
  • Wsparcie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Sosnowicach,
  • Organizacja Piłkarskich Mistrzostw Polski Niesłyszących z KS Korona,
  • Sprzątanie Odry i Jeziora Dąbie,
  • Budowa stanicy wodnej w Skolwinie,
  • Sprzątanie i sadzenie drzew nad jeziorem Kaliska,
  • Rewitalizacja wybranej fasady w Szczecinie,
  • Budowa zewnętrznej siłowni dla Studentów Uniwersytetu Szczecińskiego,
  • Wsparcie Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Szczecinie,
  • Ochrona naturalnego bogactwa rzeki Iny,
  • Zakup łodzi ratowniczej dla OSP Nowe Worowo,
  • Wsparcie niepełnosprawnych kibiców Pogoni Szczecin.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764