logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bossa Nova Events i magiczny ogród na 20-lecie hotelu Marriott

  PR 23.10.2023, przeczytano 1169 razy
ilustracja

12 października 2023 roku hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport w niezwykły sposób uczcił 20-lecie swojego istnienia. Motywem przewodnim jubileuszowego eventu był „Courtyard Garden”. Ten magiczny ogród doświadczeń został stworzony przez Bossa Nova Events, agencję należącą do grupy Creative Brand Stories. Koncepcja podkreślała dwie dekady nieustającego rozwoju obiektu, który z roku na rok zakwita coraz mocniej wraz z doświadczeniami swoich gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bossa-nova-events-i-magiczny-ogrod-na-20-lecie-hotelu-marriott,401820,artykul.html

Koncepcja eventu nawiązywała do charakterystycznych wnętrz hotelu, w których dominują barwy niebieskie z dodatkiem zieleni oraz elementy złota, które pojawiają się w identyfikacji wizualnej marki. To połączenie dało początek niesamowitemu efektowi wizualnemu oprawy wydarzenia.

– Podstawą do stworzenia wyjątkowej oprawy jubileuszu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport było słowo „courtyard”. Koncepcja eventu – „Courtyard Garden” – sięgała jednak o wiele głębiej. Wykorzystaliśmy charakterystyczne cechy i znaki rozpoznawcze obiektu, takie jak wnętrza i dominujące kolory, które przełożyliśmy następnie na smaki, zapachy, dźwięki i oprawę graficzną eventu. Dzięki temu stał się on spójny z tożsamością marki – podkreśla Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.

Event został zaprojektowany, aby oddziaływać na wszystkie zmysły uczestników. Unikatowy – zaprojektowany specjalnie na to wydarzenia – zapach na bazie soczystych fig towarzyszył uczestnikom już od chwili otrzymania zaproszenia, przez cały event, aż do momentu, gdy opuszczali wydarzenie, otrzymując spersonalizowane pachnące flakoniki.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wszystkie jubileuszowe atrakcje nawiązywały bezpośrednio do koncepcji „Courtyard Garden”. W ogrodzie na gości czekała harfistki w kwiatowej aranżacji, stanęli przed kwiatową ścianką, odkrywali Moet Flavours Garden, podziwiali niezwykły pokaz tańca bodypainting UV z wykorzystaniem kwiatowych wzorów, korzystali z baru molekularnego i delektowali się romantycznym koncertem Moniki Urlik – piosenkarki wykonującej muzykę z pogranicza popu, R&B, soulu i gospel. Na stanowisku portrecistki goście mogli otrzymać wykonany za pomocą niebieskich markerów unikatową, personalizowaną pamiątkę.

– Magiczny ogród Courtyard Garden stał się symbolem dwóch dekad naszego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, pełnych niezapomnianych wspomnień i wyjątkowych doświadczeń. To wyjątkowy jubileusz, podczas którego idealnie wykorzystaliśmy wnętrza naszego obiektu i charakterystyczne cechy naszej marki – mówi Sylwia Korzeniowska, General Manager Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację tego wyjątkowego jubileuszu. Z kolei za realizację pachnących zaproszeń i upominków odpowiadała należąca do Creative Brand Stories – firma Box of Stories.

Źródło: Bossa Nova Events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764