logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bot w loterii Desperadosa przygotowanej przez K2

  PR 20.04.2017, przeczytano 410 razy

Ruszyła pierwsza w Polsce promocja konsumencka wykorzystująca Messenger bota, przygotowana przez K2 dla marki Desperados. „Dotacje na kreacje” to kampania, w której wykorzystany został potencjał sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bot-w-loterii-desperadosa-przygotowanej-przez-k2,32219,artykul.html

„Dotacje na kreacje” to trzecia już loteria realizowana przez K2 dla marki Desperados, ale pierwsza, w której kluczową rolę odgrywa chatbot. Messengerowy pomocnik poza tym, że przyjmuje kody promocyjne spod kapsli, to jeszcze odpowiada na pytania biorących udział w loterii fanów marki, a wszystko to na FB profilu Desperadosa. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu technologii NLP (przetwarzania języka naturalnego) – bot rozumie pytania uczestników loterii i ma za zadanie ułatwić im pozyskanie wszelkich niezbędnych informacji z nią związanych.

W loterii można wziąć udział także w sposób tradycyjny, rejestrując kody promocyjne przez dedykowany landing page w serwisie www.desperados.com. Codziennie do wygrania są 2 nagrody po 1000zł i 15 nagród po 200 zł. Dodatkowo co 2 tygodnie z puli wszystkich zarejestrowanych kodów losowanych jest 7 nagród w postaci warsztatów kreatywno-muzycznych, których efektem końcowym jest wizualno-dźwiękowy eksperyment w przestrzeni miejskiej.

K2 odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii w digitalu i social mediach (koncentracja na FB), stworzenie bota oraz landing page projektu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest. Za komunikację PR marki odpowiedzialna jest agencja ROOTS PR. W projekt zostali zaangażowani influencerzy pozyskani we współpracy z HASH FM. Za organizację warsztatów odpowiada agencja eventowa BRAVE.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764