logo
WIADOMOŚCI

Bot w loterii Desperadosa przygotowanej przez K2

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 170 razy

Ruszyła pierwsza w Polsce promocja konsumencka wykorzystująca Messenger bota, przygotowana przez K2 dla marki Desperados. „Dotacje na kreacje” to kampania, w której wykorzystany został potencjał sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bot-w-loterii-desperadosa-przygotowanej-przez-k2,32219,artykul.html

„Dotacje na kreacje” to trzecia już loteria realizowana przez K2 dla marki Desperados, ale pierwsza, w której kluczową rolę odgrywa chatbot. Messengerowy pomocnik poza tym, że przyjmuje kody promocyjne spod kapsli, to jeszcze odpowiada na pytania biorących udział w loterii fanów marki, a wszystko to na FB profilu Desperadosa. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu technologii NLP (przetwarzania języka naturalnego) – bot rozumie pytania uczestników loterii i ma za zadanie ułatwić im pozyskanie wszelkich niezbędnych informacji z nią związanych.

W loterii można wziąć udział także w sposób tradycyjny, rejestrując kody promocyjne przez dedykowany landing page w serwisie www.desperados.com. Codziennie do wygrania są 2 nagrody po 1000zł i 15 nagród po 200 zł. Dodatkowo co 2 tygodnie z puli wszystkich zarejestrowanych kodów losowanych jest 7 nagród w postaci warsztatów kreatywno-muzycznych, których efektem końcowym jest wizualno-dźwiękowy eksperyment w przestrzeni miejskiej.

K2 odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii w digitalu i social mediach (koncentracja na FB), stworzenie bota oraz landing page projektu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest. Za komunikację PR marki odpowiedzialna jest agencja ROOTS PR. W projekt zostali zaangażowani influencerzy pozyskani we współpracy z HASH FM. Za organizację warsztatów odpowiada agencja eventowa BRAVE.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone