logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Botanic Garden – miłość do natury w nowej kolekcji Slodkie

  PR 12.08.2024, przeczytano 178 razy
ilustracja

Z miłości do natury i ekologii powstała nowa kolekcja producenta słodyczy reklamowych SLODKIE, nazwana Botanic Garden. Ta wyjątkowa linia czekolad i pralin łączy piękno przyrody, ekologiczne wartości oraz niezwykłe kompozycje smakowe. Nowe propozycje słodyczy reklamowych są odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/botanic-garden-%E2%80%93-milosc-do-natury-w-nowej-kolekcji-slodkie,405306,artykul.html

Produkty z nowej linii Botanic Garden, to nie tylko wyjątkowe smaki, ale także zachwycająca estetyka. Linia składa się m.in. z czekolady w kształcie liścia monstery, małych listków i kwiatków z białej oraz deserowej czekolady. Wśród pralinek znajdziemy między innymi te w kształcie kwiatu lotosu z białej czekolady z nadzieniem matcha oraz z czekolady deserowej z dodatkiem hibiskusa. Każdy produkt powstał z najwyższej jakości składników, pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a ich czysty skład, bez oleju palmowego, podkreśla ekologiczne wartości marki SLODKIE.

ilustracjastrzałka

Każdy szczegół ma znaczenie

Za projekt graficzny linii Botanic Garden odpowiada utalentowana ilustratorka Joanna Gębal. Jej prace zdobią opakowania nowych produktów, wnosząc do kolekcji unikalny, artystyczny styl, doskonale harmonizujący z motywami roślinnymi. Produkty z linii Botanic Garden są idealne dla sektora B2B, w tym agencji reklamowych, eventowych i firm. Oprócz pięknego projektu opakowania, producent oferuje możliwość pełnej personalizacji produktu i opakowania, zgodnie z charakterem marki Klienta.

Botanic Garden to nie tylko kolekcja inspirowana naturą, ale także manifest naszych ekologicznych wartości. Nowa linia promuje piękno i harmonię przyrody, przenosząc te idee do codziennego życia naszych Klientów. Dodatkowym atutem nowej linii jest również jej szata graficzna, którą stworzyła zdolna artystka – Joanna Gębal - podkreśla Anna Garmada, CEO SLODKIE.

Ekologiczne zaangażowanie SLODKIE

Wszystkie słodycze z kolekcji Botanic Garden są nie tylko zachwycające pod względem smaku, ale również odpowiadają najwyższym standardom ekologicznym. Produkty powstają z czekolady certyfikowanej przez Cocoa Horizons, co gwarantuje, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw. Opakowania zostały stworzone z myślą o ekologii, do ich produkcji wykorzystano papier z certyfikatem FSC, który pochodzi z lasów zarządzanych w bezpieczny dla środowiska sposób. Wszystkie materiały są w 100% biodegradowalne.

Przykłady produktów z nowej linii BOTANIC GARDEN:

  • PRALINKA HARMONY – pralinki w kształcie kwiatu lotosu w dwóch wariantach: biała czekolada z nadzieniem matcha i deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.
  • TABLICZKA CZEKOLADY LIŚĆ DELICIOSA – czekoladowy liść monstery dostępny w różnych wariantach: mleczna, biała, deserowa, rubinowa, złota karmelowa, mleczna z miodem, mleczna bez cukru, plant-based, Whole Fruit.
  • PRALINKI HARMONY QUARTET – asortyment 4 pralin w kształcie kwiatu lotosu: biała czekolada z nadzieniem matcha, deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.
  • BOTANIC SPECIAL – asortyment czekoladowych kwiatków i listków: kwiatki z białej czekolady, listki z deserowej czekolady.

Źródło: SLODKIE

www.slodkie.pl

Dodatkowe informacje:

fot. Od kuchni

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764