logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Botanica by Air Wick i WWF chronią łąki kwietne

  PR 28.05.2021, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

W tym tygodniu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Botanica by Air Wick i WWF, w ramach której marka z portfolio Reckitt będzie działać na rzecz ochrony łąk kwietnych. Za stworzenie strategii, przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Havas Warsaw. Kampania obejmuje komunikację w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/botanica-by-air-wick-i-wwf-chronia-laki-kwietne,391657,artykul.html

W kampanii postanowiono zwrócić uwagę konsumentów na problem związany ze spadkiem różnorodności biologicznej, przejawiający się olbrzymią ilością zagrożonych gatunków roślin i zwierząt w Polsce. W kreacji przedstawiono również gatunki, które już bezpowrotnie wyginęły. Rozwiązaniem tego problemu jest m.in. ochrona łąk, gdyż jedna łąka może być domem dla nawet 300 gatunków roślin i zwierząt. Botanica by Air Wick przy wsparciu WWF planuje stworzyć obszary chronione, aby podarować łąki naturze na zawsze i w ten sposób przyczynić się do ochrony bioróżnorodności.

Botanica wspiera finansowo WWF w działaniach na rzecz ochrony i odbudowy kluczowych siedlisk łąkowych na całym świecie. W Polsce Botanica by Air Wick przeznaczy 500 tys. zł rocznie na projekt ochrony łąk kwietnych. Współpraca potrwa 3 lata.

- Jeśli myślimy o ochronie gatunków, to najczęściej mamy przed oczami lasy albo oceany i duże ssaki. Ale to przecież tylko niewielki obraz bioróżnorodności. Botanica by Air Wick próbuje zwrócić uwagę, że równie ważnym ekosystemem są łąki, o których rzadko myślimy w kontekście ochrony bogactwa natury. Tymczasem na jednej łące może żyć aż 300 różnych gatunków roślin i zwierząt. Kampania to ważny element edukacji poszerzający wiedzę i świadomość na temat bioróżnorodności – mówi Jan Barański, senior strategic planner w Havas Warsaw.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764