logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bott i CTM Group w gronie członków PIAP

  PR 15.11.2022, przeczytano 527 razy

PIAP nieustannie rozwija swój zasięg i przyciąga nowych członków – firmy, które chcą mieć swój udział w rozwoju całej branży upominków reklamowych. Elitarne grono powiększyło się o dwie firmy: Bott oraz CTM Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bott-i-ctm-group-w-gronie-czlonkow-piap,397970,artykul.html

Firma Bott działa na rynku od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem klientów w kraju oraz zagranicą. Głównym segmentem działalności firmy Bott jest produkcja oraz indywidualne znakowanie praktycznych produktów reklamowych dla klientów wielu branż. Kubki pomiarowe, łopatki, deszczomierze, wiadra firmy Bott, doskonale sprawdzają się w branży żywienia zwierząt domowych i hodowlanych, w branży budowlanej, podczas eventów i targów, w branży spożywczej, chemicznej, medycznej oraz w  firmach świadczących usługi  sprzątające, warsztatach samochodowych, drukarniach, winiarniach, browarach i wielu innych.  Firma Bott działa również prężnie w branży eventowej, oferuje szeroki wybór opasek na rękę oraz żetonów.

- Firma Bott cały czas aktywnie poszukuje możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Cieszymy się, że dołączyliśmy do tak zacnego grona. Obserwowaliśmy PIAP już od jakiegoś czasu i doceniamy dynamiczny rozwój tej organizacji. Liczymy na miłą i owocną współpracę oraz uzyskanie wielu możliwości i korzyści – mówi Barbara Spychaj, Dyrektor handlowy Bott Sp.z o.o.

CTM Group to producent tekstyliów z nadrukiem sublimacyjnym. Posiada własną szwalnię  wraz z  krojownią, co pozwala na tworzenie produktów od podstaw według wytycznych klienta. Zapewnia także unikatowość i wysoką jakość oferowanych produktów. Firma posiada nowoczesny sprzęt do robienia nadruków techniką sublimacji, do których  używa  najwyższej jakości tuszy i papieru z certyfikatami. Oferuje również możliwość  nadruku metrażowego z roli na rolę. Produkty firmy zyskały sympatię wielu klientów, czego dowodem są liczne nagrody na Targach Reklamy .

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764