logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę

  PR 13.12.2019, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea Oświetlenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bozonarodzeniowa-iluminacja-rozswietlila-pile,385079,artykul.html

Świetlne rzeźby zostały stworzone z ponad 180 tysięcy energooszczędnych lampek. Do wykonania iluminacji wykorzystano ponad 10 kilometrów kurtyn, łańcuchów i węży świetlnych. Powstały bajkowe instalacje, m.in. prezenty i bramy świetlne otoczone girlandami. Najbardziej okazałą z nich jest wysoka na pięć metrów karoca. Jest też podświetlany tron Świętego Mikołaja, który po zmroku będzie dużą atrakcją nie tylko dla najmłodszych.

ilustracjastrzałka

– Bardzo się cieszę, że wraz z miastem Piła stworzyliśmy prawdziwie świąteczny nastrój, dzięki któremu mieszkańcy mogą cieszyć się atmosferą nadchodzącej Gwiazdki. Nasze świetlne dekoracje  wykorzystują  najnowsze rozwiązania technologiczne, są energooszczędne i zdobią miasto nie tylko w nocy – powiedział Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. – Wieczorny spacer, do którego zachęcam,  pozwoli w pełni docenić piękno bożonarodzeniowej iluminacji, która będzie zdobić centrum Piły – dodał Mariusz Kądziołka.

Bożonarodzeniowe instalacje na placach Staszica i Konstytucji 3 Maja będzie można oglądać do końca stycznia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Enea SA

www.enea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764