W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w kwestie problemów społecznych, rynkowych, klimatu, czy spraw pracowniczych. Jakie wartości kierują naszymi działaniami.
Cieszymy się, że od dziś i bp Polska zacznie komunikować się na tym kanale. Dołączamy do globalnego kanału bp plc z polskim contentem. Obecnie profil bp obserwuje ponad 2,5 miliona użytkowników na całym świecie, w tym blisko 11 tysięcy w Polsce!
LinkedIn zrzesza w jednym miejscu największą ilość profesjonalistów z całego świata - ponad 645 mln użytkowników (z czego 2,5 mln w Polsce!) LinkedIn w swojej bazie posiada ponad 30 mln firm, a nowych stron firmowych z dnia na dzień przybywa.
Oficjalny hashtag to: #bpPolska
Źródło: bp Polska