logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój

  PR 26.09.2022, przeczytano 256 razy
ilustracja

BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów i technologii w jedną społeczność w celu wspierania pozytywnych zmian na świecie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bpi-real-estate-z-nowym-logo-stawia-na-zrownowazony-rozwoj,397357,artykul.html

– Stojąc w obliczu niespotykanych dotąd wyzwań ekologicznych i społecznych, Grupa CFE wzmacnia współpracę pomiędzy swoimi jednostkami i partnerami w celu przyspieszenia pozytywnych innowacji. Działając w branży, która ma możliwość kształtowania świata, jesteśmy odpowiedzialni za dbanie o przyszłe pokolenia. Dlatego też w centrum naszej działalności połączyliśmy wskaźniki finansowe i wskaźniki zrównoważonego rozwoju – tłumaczy Raymond Trust, Prezes Zarządu Grupy CFE

Deweloper projektów miejskich realizowanych według zasad zrównoważonego rozwoju

W przypadku BPI Real Estate strategiczne zmiany doskonale wpisuje się w wartości firmy wyrażonej mottem Urban Shapers.

– Ambicją naszej spółki jest projektowanie i realizowanie innowacyjnych inwestycji łączących funkcje mieszkaniowe, biurowe i handlowo-usługowe, w sercu których  jest człowiek – mieszkaniec wielokulturowego miasta przyszłości – stwierdza Jacques Lefèvre, Prezes BPI Real Estate. - Projektując miasta przyszłości musimy mieć odwagę i podejmować decyzje, których celem jej realizowane coraz bardziej zrównoważonych inwestycji deweloperskich.

BPI Real Estate ma już pierwsze osiągnięcia w tym temacie - w ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka wykorzystała w swoich  inwestycjach 17 795 ton materiałów z oddzysku, rozpoczęła rewitalizację  lokali o powierzchni 25 535 m² i wystąpiła o pozwoleni na budowę i/lub wybudowała łącznie 81 085 m² powierzchni bez użycia energii z paliw kopalnych.

Wood Hub: wykorzystanie teorii w praktyce

Wood Hub, nowa siedziba grupy w Brukseli, która ma zostać otwarta dla pracowników na początku 2024 roku, jest kolejnym namacalnym efektem wizji realizacji zrównoważonych inwestycji deweloperskich.

– Chcemy  stworzyć środowisko pracy, w którym stawia się na wspólne działanie, dobre samopoczucie i kreatywność, jednocześnie stymulując wydajność zespołów poszczególnych spółek wchodzących w skład grupy CFE, BPI Real Estate, Wood Shapers i BPC Group – mówi Jacques Lefèvre. Podczas gdy BPI Real Estate odpowiada za planowanie i decyzje technologiczne, BPC Group i Wood Shapers nadzorują budowę, a VMA zajmuje się technikami specjalnymi i wdrażaniem własnego oprogramowania „Smart Building” VMANAGER. W rezultacie budynek aspiruje do uzyskania certyfikatów BREEAM na poziomie Outstanding i WELL na poziomie Platinum, a także do miana budynku o niemal zerowym zużyciu energii. Wood Hub powinien zużywać mniej niż 10 kWh/m² rocznie, czyli 5 do 30 razy mniej niż klasyczny budynek biurowy.

Bohaterowie przyszłych pokoleń

Umieszczając w centrum swojej strategii innowacyjność i zrównoważony rozwój, Grupa CFE stawia na pracę swoich pracowników na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości. Stają się oni bohaterami przyszłych pokoleń i nowej tożsamości wizualnej grupy.

- Chcemy podzielić się tą nową ambicją z całym światem, ponieważ nasza społeczność ciągle rośnie. Cieszymy się na przyjęcie wszystkich tych, którzy chcą takiej zmiany i w nią wierzą – dodaje Raymond Trost.

Źródło: BPI Real Estate

www.bpi-realestate.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764