logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój

  PR 26.09.2022, przeczytano 416 razy
ilustracja

BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów i technologii w jedną społeczność w celu wspierania pozytywnych zmian na świecie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bpi-real-estate-z-nowym-logo-stawia-na-zrownowazony-rozwoj,397357,artykul.html

– Stojąc w obliczu niespotykanych dotąd wyzwań ekologicznych i społecznych, Grupa CFE wzmacnia współpracę pomiędzy swoimi jednostkami i partnerami w celu przyspieszenia pozytywnych innowacji. Działając w branży, która ma możliwość kształtowania świata, jesteśmy odpowiedzialni za dbanie o przyszłe pokolenia. Dlatego też w centrum naszej działalności połączyliśmy wskaźniki finansowe i wskaźniki zrównoważonego rozwoju – tłumaczy Raymond Trust, Prezes Zarządu Grupy CFE

Deweloper projektów miejskich realizowanych według zasad zrównoważonego rozwoju

W przypadku BPI Real Estate strategiczne zmiany doskonale wpisuje się w wartości firmy wyrażonej mottem Urban Shapers.

– Ambicją naszej spółki jest projektowanie i realizowanie innowacyjnych inwestycji łączących funkcje mieszkaniowe, biurowe i handlowo-usługowe, w sercu których  jest człowiek – mieszkaniec wielokulturowego miasta przyszłości – stwierdza Jacques Lefèvre, Prezes BPI Real Estate. - Projektując miasta przyszłości musimy mieć odwagę i podejmować decyzje, których celem jej realizowane coraz bardziej zrównoważonych inwestycji deweloperskich.

BPI Real Estate ma już pierwsze osiągnięcia w tym temacie - w ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka wykorzystała w swoich  inwestycjach 17 795 ton materiałów z oddzysku, rozpoczęła rewitalizację  lokali o powierzchni 25 535 m² i wystąpiła o pozwoleni na budowę i/lub wybudowała łącznie 81 085 m² powierzchni bez użycia energii z paliw kopalnych.

Wood Hub: wykorzystanie teorii w praktyce

Wood Hub, nowa siedziba grupy w Brukseli, która ma zostać otwarta dla pracowników na początku 2024 roku, jest kolejnym namacalnym efektem wizji realizacji zrównoważonych inwestycji deweloperskich.

– Chcemy  stworzyć środowisko pracy, w którym stawia się na wspólne działanie, dobre samopoczucie i kreatywność, jednocześnie stymulując wydajność zespołów poszczególnych spółek wchodzących w skład grupy CFE, BPI Real Estate, Wood Shapers i BPC Group – mówi Jacques Lefèvre. Podczas gdy BPI Real Estate odpowiada za planowanie i decyzje technologiczne, BPC Group i Wood Shapers nadzorują budowę, a VMA zajmuje się technikami specjalnymi i wdrażaniem własnego oprogramowania „Smart Building” VMANAGER. W rezultacie budynek aspiruje do uzyskania certyfikatów BREEAM na poziomie Outstanding i WELL na poziomie Platinum, a także do miana budynku o niemal zerowym zużyciu energii. Wood Hub powinien zużywać mniej niż 10 kWh/m² rocznie, czyli 5 do 30 razy mniej niż klasyczny budynek biurowy.

Bohaterowie przyszłych pokoleń

Umieszczając w centrum swojej strategii innowacyjność i zrównoważony rozwój, Grupa CFE stawia na pracę swoich pracowników na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości. Stają się oni bohaterami przyszłych pokoleń i nowej tożsamości wizualnej grupy.

- Chcemy podzielić się tą nową ambicją z całym światem, ponieważ nasza społeczność ciągle rośnie. Cieszymy się na przyjęcie wszystkich tych, którzy chcą takiej zmiany i w nią wierzą – dodaje Raymond Trost.

Źródło: BPI Real Estate

www.bpi-realestate.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764