logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bracia Golcowie w kampanit BZ WBK (Red8)

  PR 06.02.2016, przeczytano 1742 razy
ilustracjastrzałka

Bracia Golcowie będą bohaterami najnowszej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, promującej szeroką ofertę kredytową tego banku. Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną, zgodną z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank - wcześniej w jego reklamach wystąpili również  Łukasz Mróz - Mrozu i chór Sound’N’Grace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bracia-golcowie-w-kampanit-bz-wbk-%28red8%29,27377,artykul.html

Kampania mediowa potrwa do końca marca, będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie.  Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS).

W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do  dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: „Kto się ceni” i „Szarpany”. Kampania ma za zadanie promować szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:

- Spot pt. „Gotówka” opowiada o tym, jak łatwo dostępny jest kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK - można go wziąć bez żadnych zaświadczeń, wystarczy dowód osobisty.

- Spot pt. „Wachlarz” - opisuje pełną ofertę kredytową banku (od limitu kredytowego, przez kartę kredytową, kredyt gotówkowy, po kredyt hipoteczny) - nacisk położony jest na fakt, że Bank Zachodni WBK pomaga sfinansować bardzo różne potrzeby konsumentów: od tych najdrobniejszych - jak nieplanowane zakupy,  do największych - jak zakup mieszkania, czy domu.

- Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym - mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.

Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8).

Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, za produkcję odpowiada Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej. W ostatnim czasie Red8 stworzyła dla banku nowatorski format dedykowany klientom banku z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw - dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym był Maciej Orłoś, oglądać emitowany był przez 10 tygodni na antenie TVP 1 (w środy o godz. 22:25).

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764