logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bracia Koral partnerem 57. urodzin Śląskiego Wesołego Miasteczka

  PR 31.08.2016, przeczytano 358 razy

Już w najbliższą sobotę, 3 września, Śląskie Wesołe Miasteczko świętować będzie 57. urodziny. Partnerem imprezy została marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, która tego dnia otworzy na terenie miasteczka strefę zabaw „Jak Dawniej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bracia-koral-partnerem-57.-urodzin-slaskiego-wesolego-miasteczka,29759,artykul.html

Strefa zabaw „Jak Dawniej”, której organizatorem jest marka Bracia Koral, będzie zlokalizowana nieopodal atrakcji Diamond River, w strefie Magical Mountains. Na odwiedzających ją gości czekać będą nie tylko utrzymane w stylistyce retro zabawy, ale także słodki poczęstunek. Tego dnia, goście urodzin Śląskiego Wesołego Miasteczka, będą mogli spróbować rożków i lodów na patyku, a także lodów na gałki marki Bracia Koral.

- Jako marka odwołująca się do tradycji, chcemy zachęcić rodziny odwiedzające Śląskie Wesołe Miasteczko do udziału w grach i zabawach, które pamiętają z dzieciństwa nasi rodzice - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Podczas wydarzenia będzie można między innymi spróbować swoich sił w grze w gumę, zagrać w popularne niegdyś „paletki”, a także pokolorować, a następnie wypuścić w niebo latawce - dodaje.

Wspólne świętowanie rozpocznie się o godzinie 12:00. Wówczas strefę Magic Mountains odwiedzi legendarny Skarbnik - opiekun tego miejsca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie również Ewa Wachowicz. Impreza urodzinowa zakończy się o godzinie 17:00.

- Udział w urodzinach Śląskiego Wesołego Miasteczka jest okazją do zaprezentowania naszych produktów mieszkańcom Górnego Śląska. Ponadto fakt, że impreza odbędzie się w kultowym dla tego regionu miejscu, które od lat odwiedzają pokolenia, idealnie koresponduje z wartościami i linią komunikacyjną naszej marki. Mamy nadzieję, że degustacja lodów Bracia Koral będzie słodkim
dopełnieniem urodzin tego miejsca
- tłumaczy Piotr Gąsiorowski.

Szczegółowe informacje na temat 57. urodzin Śląskiego Wesołego Miasteczka dostępne są na stronie www.wesole-miasteczko.pl

Źródło: Bracia Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764