logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bracia Koral partnerem plebiscytu Smaki Krakowa 2016

  PR 28.10.2016, przeczytano 409 razy

Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej została partnerem wspierającym prestiżowego plebiscytu kulinarnego Smaki Krakowa 2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bracia-koral-partnerem-plebiscytu-smaki-krakowa-2016,30379,artykul.html

Smaki Krakowa 2016 to organizowany już od 3 lat plebiscyt kulinarny, dzięki któremu mieszkańcy Małopolski mają okazję poznać najlepsze restauracje, kawiarnie i szefów kuchni w Krakowie. Na podstawie zgłoszeń Czytelników i Internautów, Kapituła Plebiscytu nominowała do drugiego etapu konkursu wybrane miejsca, spośród których wyłoni laureatów. Nazwy najlepszych restauracji i kawiarni zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która jeszcze w tym roku odbędzie się w Krakowie.

W czasie finałowej gali uczestnicy będą mieli okazję spróbować aktualnie dostępnych smaków i wariantów produktów Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, zarówno lodów impulsowych, jak i tych dostępnych w kanale HoReCa. Gala będzie również okazją do zaprezentowania elementów wspierających sprzedaż, które swoim partnerom biznesowych oferuje PPL Koral.

- Od początku istnienia marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, staramy się bardzo dynamicznie rozwijać kanał HoReCa, budując stabilne i długofalowe relacje z restauracjami, kawiarniami i hotelami. Z każdym sezonem przybywa miejsc, w których to właśnie lody Bracia Koral osładzają czas gościom - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Udział i partnerstwo w tak prestiżowym wydarzeniu, podczas którego prezentowane są najlepsze kawiarnie i restauracje w Krakowie to dla nas okazja do zaprezentowania oferty dla potencjalnych partnerów biznesowych, ale również prezentacji szerszej publiczności naszej wizji tworzenia marki bliskiej konsumentowi, odwołującej się do uniwersalnych wartości - dodaje.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764