logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bracia Koral z nowymi programami na Youtube

  PR 18.03.2020, przeczytano 1009 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bracia Koral w nowym sezonie stawia na swoje kanały social mediowe. Po dużym sukcesie kulinarnego show „Pyszne studio” na kanale YouTube oraz na oficjalnym profilu Facebook powstanie druga edycja programu. Wystartuje również całkowicie nowy cykl wywiadów „Porozmawiajmy jak Bracia”, w którym gościć będą ciekawe osobowości (nie tylko z pierwszych stron gazet) opowiadające o swoich niezwykłych historiach, zainteresowaniach, czy profesjach. Pierwszy odcinek został nagrany w helikopterze na trasie Arłamów-Rzeszów, a jego gościem był ambasador marki Damian Kordas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bracia-koral-z-nowymi-programami-na-youtube,386144,artykul.html

Pyszne Studio 2.0

Marka Bracia Koral w 2019 roku świętowała swoje 5 urodziny i właśnie z tej okazji powołała do życia nowy, pionierski w branży projekt – kulinarne show „Pyszne studio” na kanale YouTube oraz swoim profilu Facebook. Sukces i doskonałe recenzje tego pomysłu płynące od miłośników kulinarnych zabaw i eksperymentów sprawiły, że w tym sezonie serial ten będzie miał swoją II edycję. Ekspertem  pozostanie Damian Kordas, który znów stworzy ponad 30 ciekawych i jednocześnie nieskomplikowanych do przygotowania w domowym zaciszu deserów z kultowymi już lodami Bracia Koral w roli głównej.

Porozmawiajmy jak Bracia

Kanał YouTube marki Bracia Koral oraz profil Facebook’owy cieszą się bardzo dużą popularnością, dlatego producent zdecydował się na stworzenie całkiem nowego cyklu „Porozmawiajmy jak Bracia”, który obok programu kulinarnego „Pyszne Studio” będzie bazował na rozmowach z ciekawymi osobami nie tylko z pierwszych stron gazet, którzy w bardzo luźnej i nieformalnej rozmowie (jak Bracia) będą opowiadać dotąd nieopowiedziane historie oraz odkrywać przed widzami wiele tajemnic i ciekawostek.

- Nie jest tajemnicą, że bardzo mocno angażujemy swoje działania marketingowo-wizerunkowe w sferze digital z roku na rok wzmacniając swoje kampanie on-line. To wyniki oglądalności zainspirowały nas do stworzenia nowego cyklu, w którym będzie mniej o gotowaniu, a więcej o życiu. Mamy nadzieję, że taki projekt będzie nowością dla naszych fanów i z przyjemnością co miesiąc będą czekać na nowych, zaskakujących gości, którzy porozmawiają jak Bracia. – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Prowadzącym cykl będzie Tomasz Więcek, występujący u boku Damiana Kordasa w programie „Pyszne Studio”, którego pasją są rozmowy z ludźmi i który potrafi skłonić rozmówców do niecodziennych wyznań. Ciekawi będą również goście programu – osoby reprezentujące różne zawody, z różnych sfer społecznych i mające różne życiowe doświadczenia oraz oryginalne hobby. Pierwszym z nich będzie ambasador marki – Damian Kordas. Odcinek z kucharzem w roli głównej odbył się w nietypowej scenerii – podczas lotu helikopterem na trasie Arłamów-Rzeszów po lody sygnowane jego nazwiskiem. W programie wystąpi również m.in. pilot śmigłowca, który opowie o swoim zawodzie, pasji i życiu. Nie zabraknie również rozmowy z Arturem Żmijewskim, który i w tym roku będzie ambasadorem marki Bracia Koral. Nowe odcinki będą pojawiać się regularnie co miesiąc przez cały rok.

Źródło: PPL Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764