Gruper.pl – pierwszy polski serwis zakupów grupowych – wybrał agencję odpowiedzialną za kampanie sprzedażowe on-line i analitykę webową. Oba obszary będzie koordynować BrainJuice Group.
Za działania z obszaru kampanii on-line oraz prac analitycznych będzie po stronie BrainJuice Group odpowiadać Web Search Factory. Od swojego powstania w 2007 roku zespół WSF zrealizował ponad 6 tysięcy kampanii on-line dla blisko 200 klientów. Za analitykę webową odpowiada zespół House of Numbers.
- Doświadczenie agencji odpowiedzialnej za tak istotny obszar naszych działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru – komentuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. – Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami, co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań.
Działania dla Grupera realizowane przez Web Search Factory obejmują prowadzenie i optymalizację kampanii w wyszukiwarce Google, GDN oraz kampanie mobile. Planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejne narzędzia.
Pierwsza kampania prowadzona w ramach współpracy BrainJuice Group i Grupera została zrealizowana 1 sierpnia 2012 roku.
Źródło: BrainJuice Group