logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BrainJuice Group zadba o kampanie on-line Grupera

  PR 26.09.2012, przeczytano 765 razy

Gruper.pl – pierwszy polski serwis zakupów grupowych – wybrał agencję odpowiedzialną za kampanie sprzedażowe on-line i analitykę webową. Oba obszary będzie koordynować BrainJuice Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brainjuice-group-zadba-o-kampanie-on-line-grupera,16751,artykul.html

Za działania z obszaru kampanii on-line oraz prac analitycznych będzie po stronie BrainJuice Group odpowiadać Web Search Factory. Od swojego powstania w 2007 roku zespół WSF zrealizował ponad 6 tysięcy kampanii on-line dla blisko 200 klientów. Za analitykę webową odpowiada zespół House of Numbers.

- Doświadczenie agencji odpowiedzialnej za tak istotny obszar naszych działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru – komentuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. – Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami, co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań.

Działania dla Grupera realizowane przez Web Search Factory obejmują prowadzenie i optymalizację kampanii w wyszukiwarce Google, GDN oraz kampanie mobile. Planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejne narzędzia.

Pierwsza kampania prowadzona w ramach współpracy BrainJuice Group i Grupera została zrealizowana 1 sierpnia 2012 roku.

Źródło: BrainJuice Group

www.BrainJuice.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764