logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brainshare It dołączyło do grona klientów More Bananas

  PR 09.02.2021, przeczytano 359 razy

More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od stycznia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją należącej do BrainSHARE IT marki SaldeoSMART.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brainshare-it-dolaczylo-do-grona-klientow-more-bananas,390145,artykul.html

W zakres obsługi More Bananas wchodzi prowadzenie profilu na Facebooku oraz zakup mediów Facebook Ads i Google Ads.

- Naszym celem jest promocja marki technologicznej w social mediach oraz sieci Google. Oprogramowanie dla biur księgowych i firm może na pierwszy rzut oka wcale nie wydawać się wymarzoną tematyką do przestrzeni mediów społecznościowych. To jednak mylne wrażenie. Udowodnimy, że taką markę można komunikować w ciekawy sposób - mówi Wojtek Żywolt, social media specialist.

SaldeoSMART jest produktem krakowskiej firmy BrainSHARE IT, to program skierowany do biur rachunkowych, kancelarii doradztwa oraz firm. System do zarządzania dokumentami w firmie pozwala zapanować nad przepływem dokumentów firmowych, usprawnić go i zoptymalizować. Obecnie z SaldeoSMART korzysta 125 tys. Firm.

Za działania w social mediach odpowiedzialny jest Wojtek Żywolt (social media specialist) oraz Zuza Frydel (junior performance specialist) ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764