logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Brakującyskładnik – najnowsza kampania Cukru Królewskiego

  PR 29.04.2020, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

Cukier Królewski kontynuuje kampanię marketingową Najlepsze jest Blisko. Po plantatorach buraków cukrowych i pracownikach zakładów produkcyjnych należących do firmy, przyszedł czas na influencerów. Do udziału w świątecznej odsłonie projektu, sygnowanej hasłem #BrakującySkładnik, internetowi twórcy zaprosili swoich bliskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brakujacyskladnik-%E2%80%93-najnowsza-kampania-cukru-krolewskiego,386813,artykul.html

Bliskość to przewodni motyw, prowadzonej od roku przez Cukier Królewski, kampanii Najlepsze jest Blisko. W poprzednich odsłonach projektu udział wzięli pracownicy zakładów produkcyjnych firmy oraz rolnicy dostarczający buraki cukrowe do cukrowni. Zostali oni ambasadorami marki, prezentując w social mediach kulisy powstawania cukru. Ich wizerunki i historie znalazły się też m.in. na opakowaniach produktów marki.

- Pierwsza odsłona naszej akcji, mającej promować lokalne pochodzenie produktów, została bardzo ciepło przyjęta przez konsumentów. Pokazaliśmy, że za każdym etapem produkcji cukru stoją ludzie, którzy są filarem funkcjonowania naszej firmy, dla których branża cukrownicza to często rodzinna tradycja - mówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – W tym roku przyszedł czas na kolejne działania. W świąteczną odsłonę naszej kampanii postanowiliśmy zaangażować blogerów i influencerów wraz z bliskimi im osobami– dodaje.

#BrakującySkładnik

W świątecznej kampanii marki wzięli udział: Marta z bloga Super Styler razem z mamą Teresą, Paulina z mamą Kasią z kanału O matko i Córko, Andziaks z mamą Agą oraz najmłodszy zwycięzca polskiego Masterchefa - Damian Kordas z babcią Felą.

Podkreślali oni dużo większą niż zwykle potrzebę wspierania się i bycia ze sobą, także na odległość. Pokazali jak znaleźć #BrakującySkładnik, czyli bliskość tych, którzy ze względu na trudny obecnie czas nie mogli nam bezpośrednio towarzyszyć, ale wspierali nas w przygotowaniu wielkanocnych wypieków jak tylko mogli, również na odległość.

- Tegoroczne Święta Wielkanocne były nietypowe dla wszystkich. Spędzaliśmy ten okres zupełnie inaczej niż w poprzednich latach. Musieliśmy zostać w domach, przez co wielu z nas nie spotkało się na żywo z naszymi bliskimi. Razem z Cukrem Królewskim postanowiliśmy odnaleźć brakujący składnik świąt – mówi Marta Lech-Maciejewska z bloga Super Styler. - Zwróciliśmy uwagę nakultywowanie rodzinnych tradycji, zamiłowanie do polskiej kuchni czy znaczenie pielęgnowania świątecznych zwyczajów. Na co dzień często nie dostrzegamy tego, że to co najlepsze jest naprawdę blisko. Przecież najlepsze przepisy, to te przekazywane z pokolenia na pokolenie. Natomiast najbardziej użyteczne kuchenne lifehacki, to te przekazane nam przez mamy lub babcie – dodaje.

Za koncepcję projektu #BrakującySkładnik oraz współpracę marki Cukier Królewski z Influencerami, odpowiada Agencja Insignia.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cukier Królewski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764