logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branch Brothers o sprzedaży wielokanałowej podczas RetailShow 2015

  PR 05.11.2015, przeczytano 838 razy

Firma Branch Brothers (Upright Group) z Poznania po raz drugi została partnerem Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu – RetailShow 2015. Podczas towarzyszącej wydarzeniu konferencji Retail Congress Branch Brothers opowie o kształtowaniu pozytywnych doświadczeń klienta online i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branch-brothers-o-sprzedazy-wielokanalowej-podczas-retailshow-2015,26466,artykul.html

18 listopada 2015 podczas pierwszego dnia targów RetailShow odbędzie się konferencja Retail Congress, w trakcie której prelegenci przybliżą słuchaczom, w jaki sposób kształtować pozytywne doświadczenia klientów oraz jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia do wsparcia sprzedaży (np. social media).

Joanna Bociąg, konsultant Branch Brothers (Upright Group), firmy zajmującej się budowaniem dobrego customer experience w miejscu sprzedaży, opowie o dobrych praktykach zarządzania doświadczeniem kupującego w sklepach online i offline oraz wskaże, w jaki sposób odczuwane doświadczenia w różnych kanałach sprzedaży mogą wpłynąć postrzeganie marki przez klienta i budowanie jego lojalności.

Omnichannel coraz częściej staje się standardem sprzedaży w Polsce. Coraz więcej sklepów korzysta z możliwości dystrybucji produktów poprzez nowe kanały oraz rozwija te, którymi już dysponuje. – Sprzedawcy zdają sobie sprawę z tego, że sprzedaż tradycyjna nie jest już wystarczająca, aby utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Aby odpowiedzieć na potrzeby konsumenta, nie wystarczy już tylko sklep stacjonarny. Kupujący chce mieć możliwość sprawdzenia oferty w sieci, wyboru spośród szerokiego wachlarza produktów oraz dostawy w wybrane przez siebie miejsce – wyjaśnia Joanna Bociąg.

Ekspertka podkreśla, że doświadczenia klienta na każdym etapie zakupowym i w każdym kanale sprzedaży powinny być tak samo dobre. Spójność działań oraz dbałość o kupującego we wszystkich punktach styku z marką gwarantuje jej sukces i przewagę konkurencyjną na rynku. – Taki sam standard obsługi, ta sama oferta produktowa czy takie same warunku zakupu często decydują o tym, czy klient wróci do nas, czy wybierze konkurencję – wskazuje Joanna Bociąg.

Targi Retail Show, które odbędą się w dniach 18-19 listopada zgromadzą ponad 120 wystawców, którzy zaprezentują swoje oferty z dziedziny handlu, designu i nowoczesnych technologii. Konferencja Retail Congress skierowana jest do właścicieli sklepów oraz sieci handlowych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zachowań współczesnych konsumentów, aranżacji przestrzeni handlowej oraz najnowszych rozwiązaniach dla branży retail. Dodatkową atrakcją Targów będzie, podobnie jak rok temu, modelowy sklep „The Perfect Store”, w którym zostaną zaprezentowane najnowsze trendy projektowania i wyposażenia wnętrz placówek handlowych.

Szczegóły dotyczące Międzynarodowych Targów Wyposażenie, Technologii i Usług Dla Handlu – RetailShow znajdują się na stronie: www.retailshow.pl.

Źródło: Branch Brothers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764