logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Experience wokół unikalnych treści na platformie Player.pl

  PR 15.10.2021, przeczytano 494 razy

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl – „Brand Experience”. To nowa odsłona produktu Content Commerce Hub, czyli specjalnej dedykowanej strefy dla marki partnerskiej, która pozwala reklamodawcy na profilowanie swojej komunikacji i wyjątkowe angażowanie użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-experience-wokol-unikalnych-tresci-na-platformie-player.pl,393406,artykul.html

„Brand Experience” to produkt, który zapewnia markom ekskluzywną, dedykowaną przestrzeń do komunikacji z użytkownikami w ramach serwisu player.pl. Rozwiązanie dostępne jest w pakiecie „Player z reklamami” (Player Adlite). Pomysłem stojącym za produktem jest idea angażowania użytkowników poprzez specjalnie przygotowane moduły, uzupełnione o odpowiednio dobrane treści z biblioteki Playera. Efektem takiego podejścia jest duże zaangażowanie konsumentów w komunikację reklamodawcy.

- Treści dostępne na player.pl cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników. Wprowadzenie dostępu do nich za paywall’em nie zmieniło tego trendu. Świadczy to o unikalności player.pl, a także o wysokiej jakości oferty programowej. Tworząc Brand Experience zapraszamy reklamodawców i ich marki do bycia częścią tego ekosystemu, do budowania komunikacji w oparciu o to, co mamy najcenniejszego do zaoferowania widzom – mówi Agnieszka Gajzler-Barylska, Dyrektor Działu Strategii i Rozwoju Digital w TVN Media.

W ramach współpracy między Playerem a markami korzystającymi z „Brand Experience” w serwisie powstaje dedykowana sekcja poświęcona danej marce. Następnie reklamodawcy mają do dyspozycji szeroki zestaw rozwiązań i świadczeń, które zwiększają dopasowanie przekazu do użytkownika. Mogą zdecydować się na zasilenie swojej strefy kontentem Playera powiązanym z daną marką – np. w przypadku gdy reklamowany jest produkt z dziedziny beauty, w strefie partnera mogą znaleźć się adekwatne treści z programów TVN Grupa Discovery.

W ramach „Brand Experience” możliwe jest także zaimplementowanie Social Stream. Ta technologia pozwala na agregowanie w Playerze dedykowanych treści pochodzących z mediów społecznościowych. Partnerzy mogą także skorzystać z modułu z feedami e-commerce. Rozwiązanie to pozwala na automatyczne łączenie użytkowników z wybranymi produktami w e-sklepie. Możliwe jest też przekazanie swoim klientom voucherów do Playera, które przekierowują użytkowników bezpośrednio do strefy marki. Dzięki temu klienci partnerów Playera mogą cieszyć się szeroką biblioteką jednego z najbardziej przekrojowych serwisów VOD na polskim rynku, a jednocześnie zapoznać się ofertą firmy partnerskiej.

W celu zagwarantowania szerokiego ruchu w ramach „Brand Experience” sekcja wsparta jest kampanią promocyjną w kanałach własnych TVN Grupa Discovery.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764