logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Garden dla Urofuraginum: kampania wizerunkowa ATL

  PR 14.03.2016, przeczytano 2233 razy

Agencja reklamowa Brand Garden oraz Grupa Adamed startują razem z kampanią telewizyjną dla leku uroFuraginum. Agencja z Wrocławia, obsługująca liderów rynku farmaceutycznego w Polsce, wygrała przetarg na wizerunek leku, w tym kreację i produkcję spotów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-garden-dla-urofuraginum%3A-kampania-wizerunkowa-atl,27815,artykul.html

Reklama telewizyjna będzie częścią nowej kampanii wizerunkowej dla uroFuraginum – w Brand Garden w ramach ogłoszonego przetargu powstał nowy key visual, hasło oraz scenariusz spotu TV.

Zaproponowane przez Brand Garden kompleksowa oferta dla marki okazała się zwycięska, a hasło „Zatrzymaj problem na żądanie” zostało uznane za najlepsze ze względu na silne Call to Action.

Agencja w ramach współpracy zarekomendowała także dom produkcyjny oraz uczestniczyła we wszystkich etapach produkcji reklamy telewizyjnej.

  • Koncept kreatywny i scenariusz: Brand Garden, Wrocław (we współpracy z Klientem)
  • Produkcja ICE, Warszawa
  • Za zakup media mix odpowiada: Value Media
  • Spot emitowany będzie od 14 marca 2016 w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.


Agencja obsługuje w ramach ATL, BTL, event marketing marki największych firm farmaceutycznych: Adamed, Bayer, Boeringer-Ingelheim, Merck, Pfizer, Polpharma, Sandoz, Valeant.

Źródło: Brand Garden

www.brandgarden.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764