Agencja reklamowa Brand Garden oraz Grupa Adamed startują razem z kampanią telewizyjną dla leku uroFuraginum. Agencja z Wrocławia, obsługująca liderów rynku farmaceutycznego w Polsce, wygrała przetarg na wizerunek leku, w tym kreację i produkcję spotów reklamowych.
Reklama telewizyjna będzie częścią nowej kampanii wizerunkowej dla uroFuraginum – w Brand Garden w ramach ogłoszonego przetargu powstał nowy key visual, hasło oraz scenariusz spotu TV.
Zaproponowane przez Brand Garden kompleksowa oferta dla marki okazała się zwycięska, a hasło „Zatrzymaj problem na żądanie” zostało uznane za najlepsze ze względu na silne Call to Action.
Agencja w ramach współpracy zarekomendowała także dom produkcyjny oraz uczestniczyła we wszystkich etapach produkcji reklamy telewizyjnej.
- Koncept kreatywny i scenariusz: Brand Garden, Wrocław (we współpracy z Klientem)
- Produkcja ICE, Warszawa
- Za zakup media mix odpowiada: Value Media
- Spot emitowany będzie od 14 marca 2016 w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.
Agencja obsługuje w ramach ATL, BTL, event marketing marki największych firm farmaceutycznych: Adamed, Bayer, Boeringer-Ingelheim, Merck, Pfizer, Polpharma, Sandoz, Valeant.
Źródło: Brand Garden