logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Garden realizuje billboard sponsorski dla Fervex

  PR 06.11.2014, przeczytano 3587 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Brand Garden wygrała przetarg na kreację i produkcję billboardu sponsorskiego dla dystrybutora leku Fervex, A&D Pharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-garden-realizuje-billboard-sponsorski-dla-fervex,23141,artykul.html

Wrocławska agencja okazała się najlepsza, jeśli chodzi o koncept kreatywny, jakość graficzną storyboardów (przygotowanych w technice 3D) oraz rekomendację studia produkcyjnego.

Zaproponowany przez Brand Garden koncept w ciekawy sposób łączy animację typu 3D z tradycyjnym filmem. Dzięki temu zabiegowi produkt sponsora, Fervex o smaku malinowym na objawy grypy i przeziębienia, został zaprezentowany w oryginalny sposób.

To nie pierwsza przygoda z telewizją agencji Brand Garden – w roku 2014 agencja opracowała koncepcję kreatywną i scenariusz billboardu sponsorskiego dla syropu Profilaktin Odporność (Herbapol Lublin).

Koncept kreatywny i scenariusz: Brand Garden, Wrocław
Produkcja i animacja: Lemon, Warszawa
Za zakup i media-mix odpowiada: Initiative Media Warszawa
Spot emitowany będzie w terminie od listopada do grudnia 2014, na kanałach Polsat i TVN.

Źródło: Brand Garden

www.brandgarden.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764