logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand New Galaxy dołącza do Stagwell

  PR 25.04.2022, przeczytano 437 razy

Brand New Galaxy, grupa marketingowo-technologiczna, w skład której wchodzą podmioty oferujące wyspecjalizowane usługi w obszarze e-commerce i digital, została zakupiona przez amerykańską sieć Stagwell.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-new-galaxy-dolacza-do-stagwell,395607,artykul.html

Stagwell, globalna sieć założona w Waszyngtonie przez byłego dyrektora zarządzającego WPP - Marka Penna oraz Steve’a Ballmera - byłego CEO w Microsoft, od kilku lat konsekwentnie rozwija swoje struktury m.in w obszarach digital transformation, badań konsumenckich, mediów oraz komunikacji. Sieć agencji łączy ze sobą najwyższej klasy kreatywność z unikatowymi rozwiązaniami technologicznymi. Wszystko w celu harmonizowania sztuki marketingu oferowanej dla największych światowych marek. Stagwell zatrudnia obecnie ponad 10 000 specjalistów w ponad 34 krajach, których łączy jeden cel: zwiększanie efektywności i poprawa wyników biznesowych dla swoich klientów. W skład Stagwell wchodzi ponad 70 agencji, które pracują by dostarczyć skalowalne rozwiązania dla 4000 klientów na całym świecie. Wśród agencji są takie ikony świata reklamy jak Doner, 72andSunny, Anomaly, Code and Theory czy Assembly.

Brand New Galaxy dołączy do części Stagwell Media Network, globalnej społeczności wiodących agencji omnichannel, które skupiają się na dostarczaniu rozwiązań opartych o dane, technologie oraz innowacyjne media. Stagwell Media Network obejmuje ponad 3 000 ekspertów z globalnym zasięgiem ponad 40 biur w 20 krajach, zarządzających mediami o wartości blisko 5 miliardów dolarów. Dzięki akwizycji BNG, Stagwell Media Network będzie mogło korzystać z całego wachlarza rozwiązań e-commerce oraz digital, które bazując na międzynarodowym doświadczeniu, wspierają wzrost sprzedaży on-line na kilkudziesięciu rynkach.

- Jest nam niezmiernie miło powitać Brand New Galaxy w szeregach Stagwell. Jest to dla nas milowy krok w kwestii oferowania prawdziwie transformacyjnych rozwiązań e-commerce. Wierzymy, że jedyne w swoim rodzaju podejście BNG do wspierania ekosystemu sprzedaży marek, będzie kolejnym powodem do wyboru  Stagwell w kontraście do tego co oferują standardowe holdingi reklamowe - komentuje Mark Penn, prezes i dyrektor generalny Stagwell.

- W 2017 roku powołano do życia BNG z zuchwałą myślą o pionierskim rozwijaniu globalnych usług e-commerce i digital. Dziś zatrudniamy ponad 600 ekspertów na całym świecie, a nasz apetyt nie maleje. Włączenie w struktury Stagwell Media Network daje nam perspektywę dotarcia z ofertą do jeszcze większej liczby klientów. Na tym etapie naszej biznesowej podróży, to najlepszy sposób realizowania ambicji. Brand New Galaxy i Stagwell mają wiele wspólnych cech - jesteśmy niezależni, przedsiębiorczy i odważni. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia do rodziny Stagwell” - komentuje transakcję, Piotr Morkowski, CEO w Brand New Galaxy Holding.

Będąc częścią Stagwell Media Network, Brand New Galaxy pozostaje pod swoją marką. Przedsiębiorstwa nie ujawniają kwoty akwizycji.

Stagwell

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764